فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

شهدا با نثار جان خویش نگذاشتند فرمان ولایت بر زمین بماند

ساری-سردار مسلمی گفت: وقتی امام راحل دستور آزادسازی خرمشهر را صادر فرمود شهدا سراز پا نشناخته و با نثار جان خویش فرمان ولایت را اجرایی کردند.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

شهدا با نثار جان خویش فرمان ولایت را اجرایی کردند

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر قهرمان با اشاره به اینکه سوم خردادماه حماسه فتح خرمشهر یوم الله است، گفت:باید این  رویداد بزرگ انقلاب اسلامی را همیشه در یاد‌ها زنده نگه داشت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیدند باید گفته شود که دشمن بعثی با تمامی امکاناتی که جبهه کف رو الحاد برای آن فراهم کرده بود خرمشهر را اشغال کرد، افزود: رزمندگان ما با سلاح ایمان راسخ به خدای متعال و تبعیت از ولایت فقیه توانستند خرمشهر را از چنگال دشمن تا بن دندان مسلح بیرون کشیده و این سرزمین مقدس را آزاد کنند.

سردار مسلمی در ادامه به سبک زندگی شهدا هم اشاره کرد و متذکر شد: باید سبک زندگی شهدایی که در سوم خردادماه حماسه آفریدند، برای نسل جوان گفته شود که وقتی امام راحل دستور آزادسازی خرمشهر را صادر فرمود شهدا سراز پا نشناخته و با نثار جان خویش فرمان ولایت را اجرایی کردند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا شهدا جوانمردی خویش را نشان دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار