خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) :

برگزاری یادواره شهدا در دبیرستان دخترانه راضیه درچه

به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر برگزاری یادواره شهدا همراه با برنامه های فرهنگی سخنرانی، روایتگری، پخش کلیپ های فرهنگی و... با حضور مدیر، معلمان، دانش آموزان و پایوران گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در دبیرستان دخترانه راضیه شهر درچه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۷۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر برگزاری یادواره شهدا همراه با برنامه های فرهنگی سخنرانی، روایتگری، پخش کلیپ های فرهنگی و... با حضور مدیر، معلمان، دانش آموزان و پایوران گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام)  در دبیرستان دخترانه راضیه شهر درچه برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در مورد خبر فوق گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند: امروز زنده نگه داشتن خون شهیدان کمتر از شهادت نیست ، ما در دبیرستان دخترانه راضیه شهر درچه برای دختران دانش آموز یادواره شهدایی را برگزار کردیم.

در این مراسم ، دانش آموز بسیجی ریحانه اسحاقیان به مجری گری و دانش آموز بسیجی فاطمه ابطحی به دکلمه خوانی در وصف شهید و شهدا پرداخت.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای خانی به روایتگری در خصوص سیره و راه شهدا پرداخت، و در ادامه پخش کلیپ های فرهنگی برای حاضرین نمایش داده شد.

وی در پایان افزود: ما در راستای فرمایشات فرمانده کل قوا در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بصورت متداوم از این قبیل یادواره ها را در مکان های مختلف در سطح شهرستان خمینی شهر و اصفهان برگزار کرده و می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار