تشکری در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی وانتظامی بافق:

هر وقت بر مدار حق و اعتماد به خدا حرکت کردیم در آن مسیر موفق ظاهر شدیم

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی وانتظامی گفت: در طول ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر وقت بر مدار حق و اعتماد به خدا حرکت کردیم در آن مسیر موفق ظاهر شدیم.
کد خبر: ۹۵۱۵۳۲۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، تشکری ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و خیرمقدم به حضار، گفت: امروز روز مقاومت، ایثار و پیروزی است؛ چراکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود که توسط رزمندگان سلحشور کشور رقم خورد وطبق فرمایش امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد.
 وی افزود: سوم خرداد یادآور حماسه جاودان آزادسازی خرمشهر است. ذکر دو نکته برای آزادی و این عملیات بیت المقدس قابل ذکر است در ابتدا اعتماد و توکل به خداوند که این امر را در عملیات بیت المقدس با رمز علی بن ابی طالب تجربه کردیم؛ بلکه در طول ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در هر حرکتی که بر مدار حق و اعتماد به خدا حرکت کردیم در آن مسیر موفق ظاهر شدیم.
 وی تصریح کرد: نکته دوم مقاومت در برابر دشمن است. هرگاه عقب نشینی نکردیم پیروز شدیم و هرگاه منفعل عمل کرده و سست شدیم دشمن پیش روی کرد؛ لذا این فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد به ما درس اعتماد و توکل به خداوند و مقاومت و ایستادگی آموخته است.
تشکری در پایان اظهار کرد: ان شاالله این دو موضوع مهم را تحت لواء رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار خود قرار داده و بتوانیم خرمشهر‌هایی را که در پیش داریم را فتح کنیم و به آرمان اصلی انقلاب اسلامی که همان ایجاد تمدن نوین اسلامی است، برسیم.
هر وقت بر مدار حق و اعتماد به خدا حرکت کردیم در آن مسیر موفق ظاهر شدیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار