سردار کرمی:

سپاه همواره برای حفاظت و صیانت از نظام در حال مجاهدت است

زنجان _ فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره برای حفاظت و صیانت از نظام در حال مجاهدت است، گفت:سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یکی از نهادهای موفق در کشور است.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۴۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ همایش حفاظتی سپاه انصارالمهدی (عج) استان با حضور سردار مجید خادمی، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار کرمی، فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران و بسیجیان در سالن اجتماعات نور زنجان برگزار شد.

سپاه همواره برای حفاظت و صیانت از نظام در حال مجاهدت است

سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت:امروز کارهای زیرساختی در زمینه های مختلف عمرانی، محرومیت‌زدایی، اطلاعاتی، حفاظتی،سازندگی صورت گرفته است که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در سه سوال متوالی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان موفق به کسب لوح افتخار به عنوان نهاد در موفق کشور شده است، گفت :این موفقیت را ما مدیون زحمات بسیجیان و پاسداران هستیم که با تمام توان در حال تلاش هستند.

سپاه همواره برای حفاظت و صیانت از نظام در حال مجاهدت است

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته کشور، تصریح کرد :بسیجیان، پاسداران و عزیزان حفاظت اطلاعات همانند شب های عملیات کربلای ۵ عمل درخشیدند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند شب های کربلای 5 شب های قدر انقلاب است و سپاه در شلمچه کربلا را مشق کرد و پاسداران و بسیجیان برای صیانت، حفاظت از انقلاب و نظام و امنیت و آرامش مردم همانند کربلای 5 عمل کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در اتفاقات سال گذشته خوشبختانه امنیت در سطح استان برقرار بود و مردم قدردان زحمات این عزیزان هستند و بنده دست تک تک مردم ولایی و شهید پرور را میبوسم، عنوان کرد:مردم ولایی و شهیدپرور زنجان همواره در صحنه بودند و از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کردند.

سپاه همواره برای حفاظت و صیانت از نظام در حال مجاهدت است

وی با اشاره به اینکه در عملیات کربلای ۵ رزمندگان سپاه استان زنجان در دو تیپ 7 ولی عصر سه گردان و 8 نجف به فرماندهی شهید حاج احمد کاظمی سه گردان در چهار مرحله عملیات کربلا 5 غرور آفرین حضور داشتند، افزود :دژ حائل میان رزمندگان و رژیم بعث صدام اگر شکسته نمیشد خرمشهر فتح نمیشد و گردان شهید مطهری زنجان در لشکر نجف ماموریت داشت این دژ مستحکم را نابود کند که با فرماندهی شهید تاران عقبه دشمن مورد حمله قرار گرفت و دژ شکسته شد.

سردار کرمی با بیان اینکه پس از شکست دژ دشمن اولین گردان خط شکن از زنجان با فرماندهی شهید حاج احمد کاظمی وارد خرمشهر شدند، عنوان کرد:شهید حاج احمد کاظمی پس از فتح خرمشهر فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و این آزادی با دست رزمندگان زنجانی صورت گرفت.

این مسئول تصریح کرد :رزمندگان زنجانی در 46 عملیات آفندی و پدافندی در دوران دفاع مقدس خط شکن بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد :حفاظت اطلاعات سپاه استان زنجان شب و روز برای حفاظت و صیانت در حال مجاهدت هستند و خوشبختانه تاکنون هیچ شکست حفاظتی نداشتیم و ما مدیون زحمات این بزرگواران هستیم.

ارسال نظرات