حجت الاسلام مرادپور:

هدف دشمن القای ناامیدی در جامعه است

زنجان _ امام جمعه ابهر گفت:امروز هدف دشمن القای ناامیدی و رعب و وحشت در جامعه است چرا خود می‌داند شکست خورده و درصدد بدگمان کردن جوانان نسبت به نظام است.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۵۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت‌الاسلام مرادپور، امام ابهر در مراسم بزرگداشت شهید موسی امیرخانی از شهدای شاخص شهرستان خرمدره که با حضور جمعی از مردم ولایی و شهید پرور این شهرستان درمسجد صاحب الزمان نصیرآباد برگزار شد، گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مسیر درست در حال حرکت هستیم و دشمن متوجه این مسئله است و در نتیجه به دنبال تضعیف و القا ناامیدی در جامعه می باشد.

هدف دشمن القای ناامیدی در جامعه است
وی با اشاره به اینکه یکی از راه های شیطان برای انحراف از صراط مستقیم، ایجاد رعب و وحشت بین مردم است، افزود :امروز مذاکره با آمریکا و قبول خواسته های آنان هیچ سودی برای ملت ایران ندارد همانطور که کشورهای دیگر با پیمان بستن با این کشور هیچ سودی نبردند.

هدف دشمن القای ناامیدی در جامعه است
حجت الاسلام مرادپور با اشاره به آیه «اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً، براستی که با سختی آسانی است»، عنوان کرد :این وعده خداوند متعال است که پس از هر شکست و سختی آسایش و پیروزی است و با ایمان و توکل سعادتمند خواهیم شد.

هدف دشمن القای ناامیدی در جامعه است
این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدا انقلاب تا کنون با عنایت پروردگار متعال در عرصه های مختلف پیروز میدان بوده ایم،گفت : فتح خرمشهر یکی از موفقیت های بزرگ است که در دنیا بی نظیر است

ارسال نظرات
آخرین اخبار