غبارروبی مزار شهدای بهاباد برگزار شد

مزار شهدای بهاباد با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، معاون برنامه ریزی وعمرانی فرماندار، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۳۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حاضران در این مراسم باشکوه با حضور در سر مزار شهدای دوران جنگ تحمیلی، با غبارروبی و گلباران مزار آن‌ها ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کرده و یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.
حجت الاسلام هادی عامری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطرات شهدای ۸ سال دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس وبا بیان این جمله از امام راحل که فتح خرمشهر فتخ خاک نیست فتح ارزش‌های اسلامی است افزود: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح حماسه، غرور و عزتمندی ملت بزرگ ایران است و باعث اقتدار بیش از پیش ملت ایران شده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بهاباد بیان داشت: روز سوم خرداد برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شده و ماندگار است، اما باید بیان کنیم چه دلیرمردانی در مقابل استکبار با توکل به خدا و توجه به فرمایشات رهبری ایستادند و در چنین روزی این افتخار را آفریدند.
شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب نموده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار