خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت سوم خرداد در ناحیه حمیدیه

برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به همت ناحیه حمیدیه و همکاری هیئت رزمندگان اسلام شهرستان در مسجد جامع الهدی حمیدیه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۳۴
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ آیت الله دکتر محسن حیدری در این مراسم گفت: این روز نماد آزاد سازی ایران است. چرا که حمله به ایران در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب صورت گرفت و عدم آزادسازی خرمشهر باعث می‌شد تا کل ایران از آن متاثر شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمیدیه خاطر نشان کرد: یادآوری روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ به ما حس غرور و شجاعت می دهد، مردم قهرمان ایران در مقاطع مختلف در طول تاریخ با مقاومت و ایثارشان جبهه کفر را شکست دادند و روز سوم خرداد روز عزت و سرافرازی و ماندگاری ملت ماست که در سایه ایمان به خدا و رهبری حکیمانه امام(رحمت الله علیه) و وحدت نیروهای ارتش و سپاه و بسیج بر جبهه کفر غلبه کردند.

 

در ادامه سخنران برنامه آیت الله حیدری با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر قدم اول برای شکست استکبار جهانی بود ادامه داد: آزادسازی خرمشهر در شرایطی رقم خورد که ابر قدرت های جهان حامی صدام بودند در حالی که در ایران سازماندهی ارتش و سپاه و بسیج هنوز کامل نشده بود.

 

وی با اشاره مجدد به حماسه سازی مردم در جنگ تحمیلی گفت: به گفته امام خمینی (ره) دو عامل باعث آزادسازی خرمشهر شد. یکی دانش نظامی و اطلاعاتی جوانان حاضر در جنگ و دیگری ایمان مردم به خدا و قرآن بود. به همین دلیل است که امام خمینی (ره) گفت خرمشهر را خدا آزاد کرد. این ایمان باعث شده بود تا مردم برای آزادسازی خرمشهر از جان و مال خود بگذرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار