حضور مدیرکل ارشاد و مسئول بسیج رسانه استان در منزل خبرنگار فقید منصور زرگر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و مسئول سازمان بسیج رسانه استان در منزل خبرنگار مرحوم منصور زرگر حضور یافتند و ضمن ابراز همدردی، این ضایعه دردناک را به خانواده وی تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۱۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،  منصور زرگر خبرنگار با سابقه استان کهگیلویه و بویراحمد و از فعال‌ترین خبرنگاران استان که سال‌ها در خبرگزاری ایرنا یاسوج فعالیت می‌کرد صبح امروز بر اثر جراحات وارده ناشی از سانحه تصادف درگذشت.
امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و سرگرد پاسدار عباس رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان به همراه محمد خوب پور معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید فرشاد رجایی مدیر کانون بسیج رسانه شهر یاسوج، ظهر امروز در منزل این خبرنگار فقید حضور یافتند و به نمایندگی از جامعه رسانه ای استان مراتب همدردی و ابراز تاسف از درگذشت این فعال رسانه ای با اخلاق و توانمند را به خانواده ایشان اعلام کردند.
هم چنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با این خانواده داغدار، گزارشی از آخرین اقداماتی که برای پیگیری مشکلات زنده یاد منصور زرگر در سفر هفته قبل خود به تهران و دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) انجام داده بود، ارایه کرد.
هم چنین مسئول سازمان بسیج رسانه استان نیز به خانواده مرحوم زرگر گفت: در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان که اسفند ماه سالگذشته با حضور استاندار، جانشین سپاه فتح، مدیرکل صدا و سیما و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان در یاسوج برگزار شد به پاس قدردانی از سال ها تلاش و مجاهدت این خبرنگار متعهد از ایشان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است: در سال گذشته خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) بخشی از خبرنگاران حق الزحمه ای خود را در سطح کشور تعدیل کرد و متاسفانه مرحوم زرگر خبرنگار یاسوجی نیز پس از سال ها فعالیت در خبرگزاری ایرنا از این رسانه کنار گذاشته شد.

پس از این اتفاق پیگیری های زیادی برای ادامه فعالیت و همکاری این خبرنگار با خبرگزاری ایرنا انجام شد اما متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت تا این که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در تهران قول مساعد جهت رفع مشکل این خبرنگار را گرفت و حتی در صبح روز تصادف نیز، مرحوم زرگر با درخشان تماس تلفنی برقرار کرده تا مطمئن شود مکاتبه نهایی با مدیرعامل ایرنا برای بازگشت به کار او انجام شده باشد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این‌ خبرنگار عزیز؛ فردا دوشنبه هشتم خرداد‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در آرامستان روستای کریک ( جنب امامزاده شاه عسکر (ع)) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار