مدیرکل کمیته امداد استان زنجان :

برپایی نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی با مشارکت کمیته امداد

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی در محل نمایشگاه‌های بین‎المللی کاسپین زنجان با مشارکت کمیته امداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۳۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

برپایی نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی با مشارکت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ روح‌اله صالحی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی در محل نمایشگاه‌های بین ‎المللی کاسپین زنجان اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری کمیته امداد، استانداری، اتاق تعاون استان و نمایشگاه کاسپین از تاریخ ۸ تا ۱۲ خردادماه برگزار خواهد شد.


وی افزود: این نمایشگاه با هدف توسعه تولید داخلی، ارتقای جایگاه بانوان در اقتصاد خانواده و افزایش روحیه خودباوری و ارتقای کیفیت تولیدات و توانمندسازی سرپرستان خانوار برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به برپایی ۲۸ غرفه با حضور مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد افزود: غرفه داران این نمایشگاه مجریان طرح‌های اشتغال زن سرپرست خانوار هستند که در راستای توزیع بازار فروش محصولات تولیدی آن‌ها این نمایشگاه برگزار شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با توجه به اینکه در دولت سیزدهم ارتقا و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و خارج کردن آن‌ها از چرخه حمایتی از اهمیت زیادی برخوردار است، برگزاری نمایشگاه‌های مشاغل خانگی می‌تواند تاثیر به سزایی در معرفی توانمندی‌های فعالان این حوزه داشته باشد و موجب بازاریابی و افزایش فروش محصولات آن‌ها شود.

ارسال نظرات