خبرهای داغ:

نشست جهاد تبیین به مناسبت دهه کرامت در حمیدیه

فرمانده حوزه مقاومت بسبج شهید مجید سیلاوی از برگزاری نشست جهاد تبیین در پایگاه الغدیر شهرستان حمیدیه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۳۲
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ منصور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید سیلاوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اجرای نشست جهاد تبیین به مناسبت دهه کرامت در پایگاه الغدیر خبر داد.

 

حجت الاسلام دغلاوی با تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها گفت: بخش مرکزی و روستای علاونه فای سربیشه در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه ای برخوردار است، که به علت عدم تبیین و روشنگری در بسیاری از مقوله‌ها ناشناخته مانده، که وظیفه روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی دقیق این ظرفیت‌ها برای مردم است.

 

حاج آقا بالدی در ادامه بیان کرد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن همه تلاش خود را به کار بندیم.

 

وی در ادامه افزود: باید با جهاد تبیین الگوهای موفق و حماسه‌های هویت ساز در طول انقلاب به نسل جوان منتقل شود و البته تحقق جهاد در موضوعات تبلیغی و بصیرت افزایی نیازمند پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها دارد و خوشبختانه امروز به برکت فرهنگ بسیج وحدت و هم افزایی مطلوبی برای تحقق جهاد تبیین وجود دارد.

 

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: مجهز شدن به سلاح جهاد تبیین و پاسخ به شبهات، روشنگری و فعالیت‌های تبیینی و تبلیغی در راستای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی یکی از اولویت‌های مهم بسیج است که در این راستا توانمند سازی بسیجیان در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار