یادداشت:

به یاد شهدای گران‌قدر مدافع امنیت که در مرزهای ایران اسلامی مظلومانه پر کشیدند

در این روزها، هر از چند صباحی با ورود به دنیای خبرها، خبر شهادت تعدادی از مرزبانان مظلوم کشور عزیزمان در حین درگیری با اشرار را می‌شنویم که غمی عظیم بر روح و جانمان بنا می‌سازد.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۷۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: جوانان باغیرت و مرزبانان با عزتی که خانه و کاشانه و خانواده را رها کرده و در هنگ‌ها و پایگاه‌های مرزی در نهایت اخلاص و گمنامی به حفاظت و صیانت از خاک و جان و ناموس ایران و ایرانی مشغول‌اند. این عزیزان نه فالوور دارند و نه از سوی کسی لایک می‌شوند. صحنه‌های زیبا و دلیرانه‌ای که از رشادت و شهادت آنها منتشر می‌شود کاملاً واقعی بوده و هیچ جلوه‌های سمعی و بصری و افکت‌های سینمایی در آنها به کار نرفته است. هر چه هست حقیقت است و آنها به شکل واقعی در خون می‌غلتند و جان می‌سپارند و پدران و مادرانشان هم راستی داغدار می‌شوند.

اما جامعه‌ی کاذب دنیای مجازی که متخصص وارونه پردازی و بت‌سازی و تفرقه‌افکنی و نشر اکاذیب است، از کنار رود خروشان این خون‌های پاک، ناجوانمردانه چشم می‌بندد و می‌گذرد تا نبیند سیمای غمناک حقیقت را. نبینند دختران و پسرانی که در غم فقدان پدر، همچنان مات و متحیر مانده‌اند و نگاهی به در دارند تا که شاید قامت بابا بار دیگر در چارچوب آن ظاهر شود، نمی‌بینند ضجه‌ها و مویه‌های پدران و مادران داغدیده را که از غم شهادت فرزند، به لب ذکر یا حسین (ع) دارند و بر دل آتشفشانی از غم را تحمل می‌کنند. 

فضای مجازی، فضای متعفنی که بوی مشمئزکننده‌ی آن، متأسفانه، حجاب نازیبایی شده بر چهره‌ی حقیقت، و دست‌های در این فضای آلوده در کارند که به قطع یقین، در ریختن این خون‌های پاک نقشی مهم و غیرقابل‌انکار دارند. 

آنان که در دنیای بی‌دروپیکر و افسارگسیخته‌ی مجازی، تمام هم‌وغم خود را به نام آزادی، معطوف دفاع از بی‌بند باری و عریان زدگی کردند و به بهانه‌ی دفاع از حقوق بشر، هشتگ‌ها و کمپین‌های دفاع از قاتلین و اشرار و متجاوزان به ناموس و امنیت کشور راه انداخته‌اند، اکنون و در برابر این جنایات تروریستی اشرار در مرزهای پُرگُهرمان، به شکلی کاملاً وقیحانه، نه‌تنها ابراز همدردی و تأسف نمی‌کنند، بلکه خیلی ددمنشانه، سعی در خلاف نشان‌دادن واقعیت دارند و یا با بایکوت خبری و سانسور و تحریف، نظام و دولت را مسئول این کشتارهای بی‌رحمانه می‌دانند. دریغ از یک اشاره‌ی کوچک به اشرار و تعرضشان به خاک مقدس. 

تأمل در همین نکات، برای اثبات حقانیت نظام مقدس اسلامی، تعهد دولت و نظام به حفظ امنیت و تمامیت ارضی ایران و ایرانی کافی است. شهادت برای ما همیشه آرزو و افتخار است و با شهادت جوانان عزیز و دلبندمان در جای‌جای ایران سربلند، هر چند غم بر دلمان می‌نشیند و اشکمان از دیدگانمان جاری می‌شود، اما ما  ملت امام حسینیم و برای ملت امام‌حسینی، شهادت رفیع‌ترین درجه‌ی ایثار و اخلاص و نهایت عروج و جاودانگی است.

اما شرمنده آنها که یا سکوت کردند یا به سخره گرفتند و یا عبث و بیهوده خواندند این فداکاری و غیرت و پاسداری از مرزها را. اینان که در سایه‌ی جان‌فشانی شهدا، به امنیت رسیده‌اند و اکنون به‌جای قدردانی و سپاس، دریده و گسیخته، علیه نظام فعالیت می‌کنند و همدرد اشرار شده‌اند و شهدا را کشته‌ی دست نظام می‌خوانند. کوته‌فکرانی که فرق بین حق و ناحق را نفهمیده‌اند و دم از عدالت می‌زنند. همان‌هایی که با استوری‌ها و حمایت‌هایشان از آشوب‌ها و جنایت‌کاران و اشرار، دامن‌زدن به آتش ناامنی‌ها و دعوت به اغتشاش، زمینه‌ساز این جنایت‌ها و دست‌درازی‌ها شدند، بدانند و آگاه باشند که دستشان به قطره‌قطره‌ی این خون‌های پاک آغشته است و دیریازود، طبق وعده‌ی حق خداوند، باید تاوان پس بدهند. 

ما با شهادت و شهدا عهدی دیرینه و پیمانی ابدی داریم. پس ما را با شهادت نترسانید که هر قطره خون شهید برای مکتب ما بسان دریایی است که آبرو می‌دهد و آبیاری می‌کند باغ آباد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را.

ارسال نظرات