رئیس مجمع مردمی پیگیری سیاستهای کلی نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس هیئت مدیره مجمع مردمی پیگیری سیاستهای کلی نظام کشور، رئیس مجمع مردمی پیگیری سیاستهای کلی نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۱۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، خبرگان مجمع بر اساس خرد جمعی" محمدجواد درخشان" را به عنوان رئیس مجمع مردمی پیگیری سیاستهای کلی نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزیدند.

در این حکم آمده است؛

بسمه تعالی

دهه های آینده،دهه های شما است و شمایید که باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب خود حراست کنیدو آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه)است نزدیک کنید._امام خامنه ای_بیانیه گام دوم_22/11/1397

برادر ارجمند جناب آقای محمدجواد درخشان

سلام علیکم

با احترام همانطور که مستحضرید در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حراست از انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب که همان تمدن نوین اسلامی وآمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنافدا)است،اکنون خبرگان مجمع بر اساس خرد جمعی به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان رئیس مجمع مردمی پیگیری سیاست های کلی نظام دراستان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می نماید.
تا با عمل به منشور اخلاقی،میثاق نامه وشرح وظایف، منشأ خیر وبرکت برای این استان باشیدو در جبهه ی جنگ واقعی یعنی{جنگ نرم}قدم نهاده اید؛با یکدیگر پیمان می بندیم که همواره مطیع رهبری و پشتیبان ولایت فقیه بوده و با انجام وظیفه شکر گزار الطاف الهی باشیم.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

رئیس هیئت مدیره مجمع مردمی پیگیری سیاست های کلی نظام

حبیب اله نعمت الهی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار