رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:

عدم رعایت اصول مکاتبات و نگارش، حیثیت و آبروی یک دستگاه را خدشه دار می کند

کد خبر: ۹۵۱۷۱۷۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در گردهمایی کارشناسان اتوماسیون آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: عدم رعایت اصول مکاتبات و نگارش، حیثیت و آبروی یک دستگاه را خدشه دار می کند.
محمد علیرضایی ضمن تبیین اهمیت کار در اداره راهبری مکاتبات و اسناد گفت: دقت بالا، سواد و دانش ادبی، آشنایی با اصول نگارش و ویرایش و...به موفقیت کار کارکنان دبیرخانه کمک می کند.
وی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین گفت: امروز رشد و سقوط جوامع در گرو کمیت و کیفیت آسیب های اجتماعی است، جهاد تبیین لازمه موفقیت هر انسانی است که دنبال رشد و پیشرفت است، قطعا باید بصیرت و آگاهی خود را از موضوعات مختلف بالا ببریم امروز رسانه های بیگانه با تحریف، ذهن ما را تغییر می دهند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: باید افکارمان را خودمان مدیریت کنیم نه اینکه اجازه دهیم رسانه ها افکار ما را مدیریت کنند، ما آلوده به فضای مجازی شده ایم و گاهی افراطی در این فضا حضور داریم، دستگاه های جاسوسی دشمن ذهن ما را به سمت خودشان هدایت می کنند.
علیرضایی گفت: دشمن در پی هویت سوزی است و اینکه آنچه که یک ارزش است با تحریف تبدیل به ضد ارزش کند اما راه نجات در حل و فصل کردن این آسیب ها است، اگر آسیب ها را شناسایی کنیم می توانیم راه حل مناسبی پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: لازمه بصیرت و آگاهی مدیریت افکار و ادراک های خود است که اگر مدیریت آنها را دست دیگران بدهیم یعنی خود را به دیگری سپرده ایم، امروز شاهد فردیت و تنهایی افراد در خانواده ها هستیم.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه تحریف به معنای بر عکس جلوه دادن ارزش ها و واقعیت ها است، گفت: دشمن به دنبال ترویج لذت جویی، سود، قدرت طلبی و تغییر در بینش ما با روش های مختلف از جمله ایجاد شبهه در اصل و اساس حکومت اسلامی، تضعیف ایمان و دعوت به کفر، پخش شایعه و تهمت نسب به بزرگان نظام، تعریف نادرست از مفاهیم، جا به جایی نقاط ضعف و قوت، ضعف در بیان قوت ها ، خود تحقیری و باور نداشتن به پیشرفت های خود است که ضرورت دارد در این زمینه هم هوشیارتر و آگاه تر باشیم.
بر پایه این گزارش، گردهمایی کارشناسان اتوماسیون آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در کانون اندیشه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان در حال برگزاری است

ارسال نظرات