جانشین ناحیه مقاومت بسیج ورامین:

امام راحل در دنیای پر آشوب یک هویت جدید در منطقه بوجود آورد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: امام بزرگوار ما توانست یک هویت جدیدی را در دنیای پر آشوب در این منطقه بوجود بیاورد.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۷۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

سرگرد ابوالفضل خیراندیش رییس ستاد سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام ره ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ع شهرستان ورامین، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام بزرگوار ما توانست یک هویت جدیدی را در دنیای پر آشوب در این منطقه بوجود بیاورد و آن هویت جمهوری اسلامی و ملت زنده ایران است که توانستند این جمهوری اسلامی ایجاد کنند و از آن پاسداری کنند این یک هویت اسلامی و یک هویت ملی است و این هویت مخصوص ملت ایران هم نیست، هویت اسلامی متعلق به همه ی امتهای اسلام است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: تاثیر حرکت امام(ره) در جهان را باید اینگونه عرض کنم با انقلاب اسلامی در ایران و با تشکیل نظام اسلامی در این نقطه عالم و با مبارزات طولانی که ملت ما پست سر رهبر عظیم الشانش برای حفاظت از انقلاب و اسلام انجام داد، عصر جدیدی با خصوصیاتی متمایز با دوران قبل، در عالم به وجود آمد، قدرتهای مادی دنیا اعتراف نمی‌کنند که دوران جدیدی آغاز شد اما تحت تاثیر این دوران قرار گرفته اند و آن را احساس میکنند.این عصر و این دوران جدید را باید دوران امام خمینی ره نامید.

وی گفت: امام بزرگوار ما توانست یک هویت جدیدی را در دنیای پر آشوب در این منطقه بوجود بیاورد و آن هویت جمهوری اسلامی و ملت زنده ایران است که توانستند این جمهوری اسلامی ایجاد کنند و از آن پاسداری کنند این یک هویت اسلامی و یک هویت ملی است و این هویت مخصوص ملت ایران هم نیست، هویت اسلامی متعلق به همه ی امتهای اسلام است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: مردم شهید پرور شهرستان ورامین هم مانند سنوات گذشته برای تجدید بیعت با امام راحل و لبیک به امام خامنه ای حضور پرشور خواهند داشت.

سرگرد خیراندیش بیان کرد: ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان ورامین با همکاری دستگاه های اجرایی و خدماتی آماده اعزام بیش از ۴۰۰۰ زائر امام ره در قالب ۱۰۰ دستگاه اتوبوس است.

وی گفت: زمان حرکت ساعت ۶ صبح از مبادی اعلام شده صورت خواهد گرفت و انشاالله امسال همانند سنوات قبل شاهد انسجام و اتحاد ملی و مذهبی هستیم.

 

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار