هم افزایی؛

دیدار رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام با مسئولین بهزیستی شهرستان ایلام

به منظور هم افزایی سازمانهای استان رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام با مسئولین بهزیستی شهرستان ایلام دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۱۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام سرهنگ پاسدار منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام  با مسئولین بهزیستی شهرستان ایلام دیدار کرد.

این دیدار با حضور جمعی از بسیجیان و شورای سازمان وبا هدف  آگاه سازی نسل جوان به مسائل و مشکلات پیش رو و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه برگزار شد.

ملکی با اشاره نقش سازمان بسیج حقوقدانان در جامعه گفت:  این سازمان  به عنوان یک نهاد حاکمیتی مطالبه گر پیگیر نهادینه شدن کامل پیشگیری از وقوع جرم از تمام دستگاههای متولی در استان می باشد.

سرهنگ ملکی اظهار داشت:  یکی از دغدغه های مسئولین دلسوز نظام و مقام معظم رهبری آگاه سازی جوانان و نوجوانان به مشکلات و آسیب های اجتماعی و تلاش در جهت پیشگیری از این مواردمی باشد.

  سرهنگ ملکی به اهمیت پیشگیری از جرایم اشاره کردو گفت: هرچقدر ما در امر پیشگیری هزینه بکنیم قطعا هزینه کمتری در امر درمان داریم با اجرای این برنامه ها ( کارگاه ها ،کلاس های آموزشی، نشست های بصیرتی ،جشن ها و ایجاد امید در جامعه) ضمن اینکه عامه مردم به حق و حقوق خود و حقوق شهروندی آگاه می شوند نرخ جرم در جامعه کاهش پیدا می کند و هزینه های نظام نیز کاهش می یابد .

وی در ادامه گفت:  در این راستا سازمان بسیج حقوقدانان استان تا نهادینه شدن کامل پیشگیری از وقوع جرم بابهره گیری از ظرفیت عظیم بسیج در کنار دستگاهای متولی علی الخصوص دستگاه قضایی استان خواهد ماند.

محمدی از مدیران بهزیستی شهرستان ضمن استقبال از برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان استان در راستای پیشگیری از وقوع جرم ونقش بسیج در تحقق اهداف نظام خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان بسیج حقوقدانان استان و ادارات بهزیستی با موضوعات معنونه شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار