وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی

در سال ١۴٠١ وعده یک میلیون فرصت شغلی را دولت محقق کرد

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در سال ١۴٠١ وعده یک میلیون فرصت شغلی را دولت محقق کرد.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

سید صولت مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران ، در خصوص تحقق وعده ریاست جمهوری در ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در کشور اظهار داشت: یکی از معضلات جامعه ما موضوع بیکاری بوده است.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی افزود: بعد از یک دهه رکود حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان منتخب ملت و رئیس جمهور مردم چند وعده در سال گذشته دادند که یکی از وعده‌هایشان ایجاد یک میلیون فرصت شغلی بود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سال نخست و دوم دولت این وعده به احسن وجه محقق شد، مخصوصا در سال ١۴٠١ وعده یک میلیون فرصت شغلی را دولت محقق کرد و وزارت کار به عنوان مسئول پایش و رصد به شیوه های مختلف این میزان را صحه گذاری و تائید کرد.

مرتضوی عنوان کرد: در سال جاری نیز دوباره هدف گذاری شده که یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شود و به فضل الهی این وعده نیز محقق می‌شود، در این راستا برش استانی میزان اشتغال مشخص شده و با همراهی استانداران محترم و وزارت کشور و دستگاههای اجرایی و نهادهای حمایتی هماهنگی لازم به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: اراده رئیسی این است که معضل بیکاری را در کشور به شدت کاهش دهد و نشانه آن نیز این است با تونجه به اینکه تقریبا حدود دو ماه از سال گذشته است در سال ١۴٠٢ شورای عالی اشتغال به ریاست رئیس جمهور دو بار نشکیل شده و این کار بزرگی است و ما به دنبال این هستیم این امرات را پیگیری کنیم.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار