امام جمعه شهرستان ساوه:

مقام معظم رهبری برجسته‌ترین شاگرد مکتب امام خمینی (ره) است

امام جمعه ساوه گفت: مقام معظم رهبری برجسته‌ترین شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بوده که دارای همان ویژگی‌های ایمانی، اخلاقی و صلابت امام خمینی (ره) در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۲۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی آیت‌الله دانش آشتیانی با تاکید بر اینکه مردم محوری پایه و اساس در اندیشه امام خمینی(ره) بود، گفت: حضرت امام اعتقاد داشتند قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است. ایشان جمهوری اسلامی را بهترین مدل برای اداره کشور، و ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای کشور و مردم می‌دانستند.

وی افزود: در حکومت اسلامیِ مطلوبِ حضرت امام راحل، مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و این ولی نعمت بودن باید توسط مسئولین نظام اسلامی مورد توجه قرار بگیرد. 

امام جمعه ساوه تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) در تصمیم گیری و تدابیر خود، محاسبات معنوی را در درجه اول قرار می‌دادند؛ یعنی انسان برای هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد در درجه اول هدفش کسب رضای الهی باشد.

وی با اشاره به جایگاه امام (ره) افزود: امام به لطف الهی و با حضور قدرت این مردم و جوانان چه زیبا فعل توانستن را در میان مردم صرف کرد و در یک هم افزایی امت و امام، جامعه عقب مانده دوران ستم شاهی را به رشد و توسعه بالایی رساندند.

حجت الاسلام رحیمی به آغاز سی و پنجمین سال رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم مروری بر درایت‌ها و مدیریت‌های معظم له داشته باشیم ده‌ها و صدها کتاب هم جوابگو نخواهد بود؛ ایشان برجسته‌ترین شاگرد مکتب امام خمینی (ره) است که دارای همان ویژگی‌های ایمانی، اخلاقی و صلابت امام خمینی (ره) در برابر دشمنان بوده و پیشرفت‌های چشم گیر کشور در چند دهه گذشته مرهون تدبیر و نگاه راهبردی ایشان در مسائل مختلف است.

امام جامعه ساوه خاطرنشان کرد: اگر امروز در آستانه تبدیل شدن به یک کشور پیشرفته و تأثیرگذار در جهان هستیم اگر بحران‌های داخلی و خارجی، مهار و مدیریت شده است، جز عنایت های الهی و تدبیر مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم نمی‌توان دلیل دیگری برای آنها تصور کرد؛ سکاندار کشتی انقلاب اسلامی، علیرغم طوفان‌های تند سیاسی در منطقه جهان، انقلاب را به سلامت به ساحل نجات رهنمون کرده است و دشمنان نظام از این درایت و هوشمندی، انگشت حیرت به دهان گرفته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار