سپیده بابایی در گفتگو با بسیج:

درباره زندگی نامه شهید تهرانی مقدم تحقیق کردم و ایشان را الگوی خود قرار دادم

ساری- قهرمان آلیش کار مازندرانی گفت: طبق تحقیقاتی که در زندگی نامه شهید تهرانی مقدم کرده بودم یک وجهه اشتراکی بین خودم و این عزیز داشتم و سعی کردم راه شهید را الگوی راه خود قرار دهم.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۶۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور  عصر امروز با خانم سپیده بابایی بانوی قهرمان و افتخار آفرین مازندرانی دیدار، و ضمن قدردانی از تلاش‌های این بانوی ورزشکار در کسب مدال نایب قهرمانی کشتی آلیش زنان آسیا، از اقدام ارزشمند این بانوی قهرمان خطه علوی نیز در تقدیم مدال نقره اش به سردار شهید حسن تهرانی مقدم، تمجید و تجلیل به عمل آورد.

درباره زندگی نامه شهید تهرانی مقدم تحقیق و ایشان را الگوی راه خود قرار دادم

سپیده بابایی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما،با اشاره به اهدای مدال قهرمانی به دانشمند شهید حسن تهرانی مقدم گفت: طبق نیتی که از قبل داشتم این مدال را تقدیم روح مطهر شهید آقای تهرانی مقدم کردم.

این قهرمان آلیش کار افزود:  یک سری از کارها دلی است و  امیدوارم روح این شهید عزیز را شاد کرده باشم .

بابایی در ادامه بابیان این مطلب که تحقیقاتی در زندگی نامه شهید تهرانی مقدم داشتم، خاطرنشان کرد: طبق تحقیقاتی که در زندگی نامه این شهید عزیز کرده بودم یک وجهه اشتراکی بین خودم و این عزیز داشتم و سعی کردم راه شهید را الگوی راه خود قرارداده و دل خوانواده ایشان را شاد کرده باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار