تردد روزانه 150 دستگاه نفتکش در انبار نفت شهید تندگویان زنجان

زنجان - رئیس تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان زنجان از میانگین تردد روزانه 150 دستگاه نفتکش به انبار نفت شهید تندگویان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۴۹۶
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

تردد روزانه 150 دستگاه نفتکش در انبار نفت شهید تندگویان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛قادر نعمتی، رئیس تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان زنجان ضمن قدر دانی از فعالیت ها و تلاش های کارکنان در این انبار گفت: در حال حاضر بیش از 95 درصد فرآورده های نفتی استان از انبار نفت یادشده تامین و توزیع می شود.

نعمتی عملیات اجرایی در این انبار راشامل تخلیه ، انحراف ، بارگیری و تکمیل ظرفیت فرآورده های نفتی بیان کرد و افزود : به طور متوسط روزانه 4 میلیون لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین ، نفت گاز ، نفت سفید در انبار نفت مذکور تخلیه و بارگیری می شود.

شایان ذکر می باشد فرآورده های نفتکوره ، بنزین سوپر و گاز مایع بصورت ارسال مستقیم تامین می گردد.

وی اظهار کرد : 5 درصد فرآورده های مورد نیاز استان از طریق نفتکش های جاده پیما و از استان های همجوار همچون گیلان ، قزوین و تهران تامین و تنها 95 درصد فرآورده های مورد نیاز از خط لوله دریافت می شود و این حجم از عملیات حاصل تلاش شبانه روزی همه عوامل موثر در فرایند سوخت رسانی است. تامین سوخت مورد نیاز شهرستان بیجار نیز از انبار نفت زنجان تامین می گردد.

این مقام مسئول داشتن نیروهای ساعی و با دانش ، شبکه حمل و نقل پویا و فعال فرآورده های نفتی ، وجود زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم در انبار نفت شهید تندگویان ، رصد و پایش ورود و خروج نفتکش ها و امکان خرید برخط فرآورده های نفتی توسط مصرف کنندگان را از عوامل موثر برسوخت رسانی بدون وقفه در استان برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار