مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

تشکیل پرونده برای ۵۹۴ متقاضی واجد شرایط قانون جوانی جمعیت

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی برای واگذاری زمینهای مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط در استان انجام شده و برای ۵۹۴ متقاضی واجد شرایط قانون جوانی جمعیت پرونده تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۱۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

 

تشکیل پرونده برای ۵۹۴ متقاضی واجد شرایط قانون جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ اصغر اسماعیلی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و به زودی زمین‌های مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان واگذار خواهد شد.

 وی بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۳۲۴ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند که از این تعداد ۹۴۶ نفر در شهرستان زنجان ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:در شهرستان زنجان برای ۵۹۴ متقاضی پرونده تشکیل شده است و تعداد۹ نفر نیز رد درخواست شده اند.

وی بیان کرد: در این قانون برای متقاضیان مسکن سه فرزند به بالا، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا نادیده گرفته می‌شود و می‌توانند از امتیاز خانه دار شدن دوباره استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار