سدکنچانچم؛

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت علمی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام

اردوی راهیان پیشرفت علمی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام به مقصد سامانه گرمسیری، سد کنجانچم و میدان نفتی آذر مهران برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۸۱
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام: با هدف جهاد تبیین و به منظور آگاهی ازپیشرفت های علمی و دستاوردهای عظیم صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جمعی از اعضای بسبج جامعه پزشکی در قالب کاروان پیشرفت علمی از سامانه گرمسیری و سد کنجانچم و میدان نفتی آذر مهران بازدید نمودند و از نزدیک با پیشرفت های علمی و توان مهندسان داخلی و عظمت اقدامات انجام شده در این دو پروژه عظیم ملی آشنا شدند.

 علی مریدی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام اظهار داشت:  در مقابل تلاش دشمنان که سعی در تحریف واقعیات و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، باید تلاش شود واقعیات و پیشرفت ها و توانمندیهای نظام به اقشار جامعه اطلاع رسانی شود و یکی از موثرترین راه ها در این زمینه اعزام کاروان های راهیان پیشرفت علمی می باشد.

وی افزود سازمان بسیج جامعه پزشکی اعزام کاروان های راهیان پیشرفت علمی را از زمستان سال گذشته آغاز نموده و تا کنون چهار کاروان را به مجتمع پتروشیمی ایلام، سد و نیروگاه سیمره، سامانه گرمسیری و سد کنجانچم و میدان نفتی آذر مهران اعزام کرده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار