در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه دلیجان مطرح کرد؛

"جهاد تبیین" پادزهر جنگ شناختی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه پادزهر جنگ شناختی جهاد تبیین است، گفت: در جنگ شناختی دشمنان به دنبال تحریف واقعیت ها برای ایجاد یأس و نا امیدی هستند.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۳۰
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دلیجان با بیان اینکه دشمنان انقلاب از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی و انقلابی ضربه خورده‌اند، گفت: دشمنان امروز به دنبال ضربه زدن و متوقف کردن پیشرفت کشور هستند، جنگ ترکیبی را علیه ملت به راه انداخته اند؛ جنگ شناختی یکی از مهمترین ابعاد آن است که از طریق فضای مجازی و عملیات روانی دنبال می شود.

وی معنویت را مهمترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی دانست و افزود: آن چیزی که توانسته این ملت و انقلاب را به پیشرفت های افتخارآمیز برساند، معنویت است و امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به معنویت هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در جنگ شناختی دشمنان به دنبال تحریف واقعیت ها برای ایجاد یأس و نا امیدی هستند؛ پادزهر جنگ شناختی جهاد تبیین است که باید با ابتکار و خلاقیت انجام شود.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام مهدی صحرایی تقدیر و حجت الاسلام محمد تقی خاکی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار