مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور مطرح کرد:

رفع موانع تولید،اولویت مهم بسیج کارخانجات / تامین سلامت و حفظ و ارتقای امید در کارگران ضروری است

ساری-اله بداشتی به حرکت درآمدن چرخ های تولید و جلوگیری از رکود را لازمه جهش تولید دانست و افزود: رفع موانع تولید موضوع اولویت داری است که بسیج در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دنبال می کند.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۳۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا  و دکتر اسناوندی رئیس فدراسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران با دکتر الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور دیدار کردند.

حسینیان در این دیدار با اشاره به طرح های اعتلای بسیج از جمله طرح شهید کریمی و طرح شهید برونسی و وضعیت کنونی اجرای این طرح ها در استان مازندران اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۲ در بحث رفع موانع تولید و اجرای طرح شهید برونسی که حمایت از کالاهای داخلی است در جامعه هدف کارگری و کارفرمایی استان مازندران بتوانیم مثمر ثمر باشیم و کارهای عملیاتی موثرتری را اجرایی کنیم.

وی همچنین اجرا و ادامه طرح ملی نشان اقتصاد مقاومتی و برنامه های ورزش کارگری در قالب بسیج در سراسر کشور با هم افزایی و همکاری فدراسیون ورزش کارگری را جزئی از مهم ترین اهداف بسیج کارگری استان مازندران عنوان کرد.

در ادامه دکتر اله بداشتی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازنده سازمان‌ بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: بسیج خود را مکلف به حمایت از تولید دانسته و در کنار رزمندگان جنگ اقتصادی در واحدهای تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال تلاش جدی دارد.

 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به جایگاه سلامت کارگران اشاره و فدراسیون کارگری را به تهیه تقویمی قوی در ایجاد امید و انگیزه در این بخش تاکید نمود .

اله بداشتی  به حرکت درآمدن چرخ های تولید و جلوگیری از رکود را لازمه جهش تولید دانست و افزود: رفع موانع تولید موضوع اولویت داری است که بسیج در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دنبال می کند. بر این اساس با بازدیدهای میدانی و بررسی مشکلات و موانع تولید تصمیمات لازم برای برون رفت از مشکلات اتخاذ می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار