خبرهای داغ:
دادستان شهرستان البزر در بازدید از نانوایی های سطح شهر الوند

با اعمال نظارت های مستمر، دیگر تخلفات نانوایان قابل چشم پوشی نیست/دستگیری یک متخلف

با اعمال نظارت های مستمر، دیگر تخلفات نانوایان قابل چشم پوشی نیست/دستگیری یک متخلف
حجت الاسلام تقی زاده گفت: با توجه به افزایش قیمت نان و متعادل شدن وزن چانه و اعمال نظارت های مستمر دیگر تخلفات نانوایان قابل چشم پوشی نیست و دادستانی شهرستان در راستای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، تخلفات این حوزه را به صورت ویژه رصد می کند.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۴۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده در حاشیه این بازدید گفت: طی هفته های اخیر به دلایل مختلف نحوه فعالیت نانوایی ها از حیث کیفیت تولید و عرضه به موقع نان موجب نارضایتی شهروندان شده و می بایست دستگاه های متولی نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: با ضابطه مند کردن نانوایی ها؛ تخلفات این حوزه کاهش چشمگیر یافته است، اما برخی تخلفات مانند کم فروشی و عدم فعالیت برخی نانوایان موجب بی نظمی در این حوزه و نارضایتی مردم شده است.

این مقام قضایی در ادامه بیان داشت: نانوایان نیز از حیث کیفیت و کاهش سهمیه آرد مصرفی و همچنین برخی اختلالات در دستگاه های کارت خوان مخصوص نانوایان گله مند بوده و مطالباتی دارند و باید درخواست های آنها نیز از سوی دستگاه متولی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: توزیع آرد در بین نانوایی ها به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی توسط شبکه حمل و نقل اختصاصی انجام می شود و می بایست به موقع صورت گیرد و نباید عدم عرضه آرد موجب تعطیلی نانوایی ها شود و طی روزهای اخیر تلاش های خوبی توسط دستگاه های متولی نسبت به اخذ سهیمه آرد اختصاصی به شهرستان صورت گرفته و وضعیت بهبود یافته است و نظارت های مستمر نیز در دستور کار قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت نان و متعادل شدن وزن چانه و اعمال نظارت های مستمر دیگر تخلفات نانوایان قابل چشم پوشی نیست و دادستانی شهرستان در راستای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، تخلفات این حوزه را به صورت ویژه رصد می کند و قطعاً با متخلفان در چارچوب قوانین برخورد خواهد کرد. 

گفتنی است در حاشیه این بازدید که با حضور نماینده دستگاه های متولی انجام شد، یک متخلف این حوزه که آرد یارانه ای را دریافت و در بازار آزاد بفروش می رساند شناسایی و به اتهام تحصیل مال نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و دستگیر شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار