مسئول بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه استان البرز:

مداح باید الگوی جامعه باشد

نوروزی‌فرگفت: مداحان باید در گویش ، پوشش و رفتار الگوی جامعه باشند و مراقب باشند که حتی به صورت سهوی خطایی از آنها به عنوان پرچم داران مکتب اهل بیت (ع) در عصر حاضر سر نزند.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۴۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز؛ ابراهیم نوروزی‌فر مسئول بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه استان البرز با بیان اینکه مداح باید پاسدار و مدافع ارزش اصیل اسلامی، ائمه اطهار و انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت: مداحان باید بستر ساز تبدیل هیات‌های مذهبی به سنگری در جهت تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی باشد.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی مداحان با مسائل سیاسی روز و اهداف شیطانی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: مداحان باید پیش از و پس از اجرای مراسم مداحی و نوحه خوانی در اشعار و سخنرانی‌های خود بستر ساز روشنگری اذهان عمومی و تبیین ارزش‌ها در جامعه شوند.

مسئول بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه استان البرز با اشاره به رعایت توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت جلوگیری از انحراف در مداحی برای اهل بیت (ع)، خاطرنشان کرد: توجه به اصول مطرح شده از جانب رهبر معظم انقلاب در خصوص مداحی می‌تواند شاخصی جهت شناخت اصول مداحی صحیح در هیات‌های مذهبی باشد.

 

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار