خبرهای داغ:
گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) :

برنامه رزم نزدیک پینت بال ویژه رزمندگان و بسیجیان

جهت بالا بردن آمادگی رزم و آمادگی دفاعی، برنامه رزم نزدیک پینت بال با حضور یگان امنیت حضرت ابوالفضل(علیه السلام)، نیروهای پایور و بسیجیان گردان۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در منطقه موسسه شهید مهدی زین الدین اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۸۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، بالا بردن آمادگی رزم و آمادگی دفاعی، برنامه رزم نزدیک پینت بال با حضور یگان امنیت حضرت ابوالفضل(علیه السلام)، نیروهای پایور و بسیجیان گردان103 حضرت امام حسین(علیه السلام) در منطقه موسسه شهید مهدی زین الدین اصفهان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) ضمن عرض خداقوت به بسیجیان و رزمندگان گردان گفت: این برنامه ی رزم نزدیک چند  جلسه تئوری در قالب آموزش یگانی در مجوعه شهید قوچانی توسط مربیان مجرب برگزار گردید، قبل از اجرای عملی این برنامه به بسیجیان نکات توجیهی بصورت کامل و تمامی اقدامات و نکات ایمنی تذکر داده شد.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: این گردان در راستای عمل به فرمایش فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنـه ای مبنی بر اینکه: پیشرفت یک کشور منوط به نیروی انسانی سالم، عالم، با همت و دیندار است و همچنین جهت بالا بردن آمادگی رزم نیروهای خود و انجام مأموریت های محوله در اقدامی خود جوش تحرکات رزمی را سر لوحه کار های خود قرار داده است.

 فرمانده گردان در ادامه بیان داشت: از آنجا که  برنامه ی پینت بال یک برنامه مهیج و در عين حال رزمی و عملیاتی می باشد رزمندگان این گردان با طراحی و سناریو پردازی عملیاتی در محیطی کاملأ رزمی، آموزش های رزم نزدیک را تجربه کردند.

و در پایان از همکاران و مربیان عزیز در موسسه شهید مهدی زین الدین و یگان امنیت حضرت ابوالفضل(علیه السلام) کمال تشکر را داریم که نهایت همکاری و تعامل را در این برنامه با گردان داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار