فرمانده سپاه استان البرز:

همه افراد جامعه، امروز در جهاد امید آفرینی وظیفه دارند

فرمانده سپاه استان البرز گفت: کسی نباید مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کند، در جایی که رهبر و امامش به آینده کشور امیدوار و خوش بین هستند.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ، گفت: دشمنان ایران می خواهند نسل ما را نسبت به آینده خود ناامید کنند اما مقام معظم رهبری( مدظله العالی) فرمود همه ی ما در خصوص جهاد آفرینی وظیفه داریم. 

همه ما امروز در جهاد امید آفرینی وظیفه داریم

وی افزود: کسی نباید مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کند، در جایی که رهبر و امامش به آینده کشور امیدوار و خوش بین هستند، امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت امام راحل(ره) به برکت خون شهیدان و به وجود رهبری حکیم، عزیز است. 

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: کشور های دیگر ایران را الگوی خود قرار داده اند، دشمنان با تمام توان در همه ی زمینه ها به میدان آمده اند اما امروز وظیفه ی همه ی ما، دستگاه ها و مسئولین باید رفع مشکلات مردم باشد، مردمی که ولی نعمتان این انقلاب هستند. 

سردار حیدرنیا خاطرنشان کرد: ما بهترین ملت را داریم، این مردم شایسته ی بهترین ها هستند، ما به آینده کشور امیدواریم؛ آینده از آن ملت ایران است، ان شاء الله به یاری خدای متعال مشکلات اقتصادی ما نیز حل می شود و ما کشوری هستیم که دیگر کسی نمی تواند کوچک‌ترین تهدیدی را نسبت به آن داشته باشد.

در ادامه سردار حیدرنیا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ پاسدار محمد جان محمدلو تکریم و سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده را به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ معرفی کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار