خبرهای داغ:

طرح نو+جوانه‌ها در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه افتتاح شد

طرح نو+جوانه‌ها (طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان) با حضور بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۵۷
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، افتتاحیه طرح نو+جوانه‌ها (طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان) در پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد.

این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان در جمع نوجوانان بسیجی پایگاه برگزار شد.

این جلسه با قرائت قرآن آغاز و فرمانده پایگاه گزارشی از روند برنامه ریزی این طرح و گزارشی کوتاه در مورد تعداد حلقات صالحین عنوان کرد.

همچنین در ادامه موسویان به اهمیت تربیت و استفاده از فرصت تابستان و اینکه این طرح بهترین فرصت برای تربیت نوجوانان و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان است، اشاره کرد.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ با محوریت طرح برپا و متربیان درخواست های خود رو به صورت غیرمستقیم با مسوول تعلیم تربیت ناحیه مطرح کردند.

همچنین مراسم قرائت دعای آل یاسین با نوای مربی پیشکسوتان حسینعلی کلامی و گشت خودروی محله محور رضویون با حضور نوجوانان بسیجی در این محله برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار