مدیر کل آموزش وپرورش استان مازندران درگفتگو با بسیج:

طرح «مدرسه، کانون تربیت محله» در ۵۱ مدسه اجرا می‌شود

ساری- مدیر کل آموزش وپرورش استان مازندران از اجرای طرح «مدرسه، کانون تربیت محله» در ۵۱ مدرسه در تابستان امسال خبرداد و گفت:اجری این طرح اثر تربیتی خوبی در جامعه می‌گذارد.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۹۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی اجرای طرح نو و ابتکاری " مدرسه، کانون تربیت محله " با حضور سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا"، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی از مدیران و مربیان مدارس برگزیده و فعال در این طرح ظهر امروز در سپاه کربلا برگزار شد.

طرح «مدرسه، کانون تربیت محله» در ۵۱ مدسه اجرا می‌شود
حسین کمالی در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه در تحول بنیادی مدرسه بعنوان کانون تربیتی محله در سطح کشور معرفی شده است، گفت: اتفاقات مدارس درسطح کشور و محله تاثیر گذار است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان مازندران با بیان اینکه مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله  به شمار می‌رود افزود:رهبر معظم انقلاب بارها  تاکید داشتند که سند تحول باید اجرایی شود،و طی جلساتی با بسیج دانش آموزی، پایگاه های مقاومت و مدارس، نشست هایی برگزار شد و این طرح توسط بسیج دانش آموزی نوشته و در جلسات با استاندار مصوب شد.

کمالی از اجرای طرح «مدرسه، کانون تربیت محله» در ۵۱ مدرسه در تابستان امسال خبرداد و گفت:اجری این طرح اثر تربیتی خوبی در جامعه می‌گذارد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار