فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) استان زنجان:

عیدقربان، عید بندگی و اطاعت در برابر معبود است

زنجان- فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) استان رنجان گفت: عیدقربان، عید بندگی و اطاعت در برابر معبود و عید غدیر، عید کمال دین و تجلی ولایت است.
کد خبر: ۹۵۲۲۹۵۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

عیدقربان، عید بندگی و اطاعت در برابر معبود است

سردار محمدرضا عباسی  در گفت و گو با خیر نگار بسیج زنجان؛ به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عیدقربان، عید بندگی و اطاعت در برابر معبود و عید غدیر، عید کمال دین و تجلی ولایت است.


سردارعباسی با اشاره به آغاز دهه امامت و ولایت گفت: در طول تاریخ اسلام تلاش‌های زیادی انجام گرفت که این نوررا کم رنگ و جایگاه را تضعیف کنند، خصوصاً در دوران ما که نظامی بی نظیر و مبتنی بر ولایت فقیه که ریشه در غدیر دارد، در رأس کار است و باید هرکس در حد توان در راستای تبیین اهمیت ولایت و امامت تلاش کند.

وی با اشاره به قرآن کریم گفت: در قرآن آیات متعددی توجه ما را به مسأله ولایت و شکرگزاری از این نعمت الهی معطوف می‌دارد.

فرمانده تیپ با بیان این که در طول سال‌ها و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروزتمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده است، افزود: انواع تحریم‌های ظالمانه و فتنه‌های دشمنان هیچکدام نتوانستند به ملت و نظام اسلامی آسیب برسانند و علت این توانمندی و اقتدار، اتکای نظام به ولایت و اطاعت مردم از این جایگاه است، لذا دشمن در راستای تضعیف و تخریب این جایگاه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای تبیین این موهبت بزرگ است.

عباسی خاطرنشان کرد: عید قربان، عید بندگی و اطاعت در برابر معبود و عید غدیر، عید کمال دین و تجلی ولایت است و دهه امامت و ولایت سرشار از درس‌های بزرگی است که با تمسک به آنها، راه مسلک حق بر جویندگان معرفت و یقین روشن می‌شود.


گفتنی است دهه دوم ماه ذی الحجه یادآوراثبات عشق و تسلیم در فرمان پروردگار و ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان است، دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان، تهذیب نفس و رسیدن به کمال، بدون ولایت امکان پذیر نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار