در پنجمین نشست قرارگاه تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور مطرح شد:

تقدیر از حماسه حضور 30 هزار استاد بسیجی در مراسم روزملی بسیج اساتید

در پنجمین نشست قرارگاه تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور از حماسه حضور 30 هزار استاد بسیجی در روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه‌های سراسر کشور تقدیر شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۹۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این نشست که با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و اعضای قرارگاه تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، از حماسه حضور 30 هزار استاد بسیجی در سراسر کشور در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید  که با شعار  «استاد بسیجی، جهاد تبیین و امیدآفرین، اعتلای حکمرانی» برگزار گردید، قدردانی شد .همچنین تاکید شد که حضور به هنگام اساتید بسیجی در صحنه فرصتی برای تبیین  نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی و کمک به نظام حکمرانی کشور است.

قرار گاه

 

در این نشست بر ضرورت توجه به موضوع آموزش به عنوان یکی از ارکان مهم در جذب و تربیت نیروی انسانی تاکید شد.

 بحث پیرامون برنامه‌ریزی‌های دوره‌های تربیت و آموزش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در برنامه پنج ساله  سازمان بسیج اساتید کشور از دستور کارهای این جلسه بود.

برنامه‌ریزی برگزاری دوره مهارت افزایی معاونین و مسئولین دفاتر هماهنگی و مدیران کانون‌های بسیج اساتید در تهران، برگزاری دوره طرح ولایت در  مشهد و ارائه موضوعات تخصصی از سوی معاونت‌های سازمان برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار