مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

هتک حرمت به قرآن کریم نشانه استیصال غرب از موج روزافزون اسلام خواهی در دنیا است

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس ضمن محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد، گفت: هتک حرمت به قرآن کریم نشانه استیصال غرب در برابر موج روزافزون اسلام خواهی در دنیا است.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۸۱
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از البرز، سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، اظهار داشت:دنیای غرب از گرایش روزافزون مردم دنیا به دین مبین اسلام می‌هراسد و به همین سبب قصد دارد با اقدام‌های بی شرمانه و غیر اخلاقی، چون هتک حرمت به قرآن کریم به ظن باطل خود از گرایش مردم دنیا به دین اسلام بکاهد.

هتک حرمت به قرآن کریم نشانه استیصال غرب از موج روزافزون اسلام خواهی در دنیا است

وی با بیان اینکه هدف غرب از این نمایش سخیف و غیر اخلاقی، اسلام هراسی است، افزود: دنیای استکبار در حالی اقدام به توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد می‌کند که مدعی احترام به حقوق انسان‌ها است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با انتقاد از هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد، تصریح کرد: توهین به قرآن کریم به عنوان کتاب سعادت بشر، گویای زوال اخلاقی در غرب است.
سردار اسلامی با تاکید بر تحریم کالا‌های سوئدی، عنوان کرد: مسببان توهین به مسلمانان باید از طریق راهکار‌های اقتصادی تنبیه شوند تا این مساله برای آن‌ها دارای هزینه باشد و از تکرار این موضوع در آینده جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه باید بستر اطلاع رسانی و معرفی جنبه‌های رحمانی دین مبین اسلام برای جهانیان فراهم شود، افزود: اسلام دین رحمت و معرفت و تنها راه سعادت بشر است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به منجلاب اخلاقی غرب برای انسان‌ها، خاطرنشان کرد: دین اسلام آرامش و معنویت گمشده بشر در غرب را به او بازگردانده و استکبار جهانی با ترس از گرایش روزافزون مردم به دین اسلام، اقدام به توهین به این کتاب انسان ساز کرده است و به همین سبب مسلمانان و آزادگان جهان باید در برابر این اقدام سخیف و غیر انسانی، قاطعانه بایستند و آن را محکوم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار