خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه:

باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در انتقال پیام شهدا با تولیدات فاخر هنری کوشا باشیم

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: باید با روحیه جهادی و انقلابی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره‌های شهدا در انتقال پیام شهدا با تولیدات فاخر هنری و رویداد های میدانی کوشا باشیم.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۶۶
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در ستاد گرامیداشت ۶۰۸ شهید شهرستان بهار و ستاد پشتیبانی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان که با حضور سردار فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در سالن اجتماعات فرمانداری بهار برگزار شد، با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اظهار کرد: کار برای شهدا و شهید جهادی بسیار بزرگ است.

وی افزود: در معرفی الگو های نورانی و جاودان بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها با استفاده از شیوه‌های خلاقانه و جذاب از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: اینک جهادی دیگر پیش روی ما است و باید با روحیه جهادی و انقلابی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره‌های شهدا در انتقال پیام شهدا با تولیدات فاخر هنری و رویداد های میدانی کوشا باشیم.

وی برگزاری یادواره های متفاوت و مختلف شهرستان را در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان و گرامیداشت ۶۰۸ شهید شهرستان بهار عنوان کرد و گفت: رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزش و همایش‌های پیاده روی، نام گذاری کوچه‌ها و خیابان‌ها و المان‌هایی به نام شهدا مانند نصب تمثال شهید «اروجعلی شکری» در لالجین، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس به طور رایگان، اعزام کاروان راهیان نور به جنوب غرب را از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

هندی ورکانه افزود: برگزاری عصر شعر و خاطره به نام و یاد کنگره، حمایت از زنان بی سرپرست و بد سرپرست به صورت های مختلف، توزیع کمک‌های مؤمنانه، اهدای جهیزیه، تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس، جمع آوری آلبوم‌های رزمندگان و شهدا واقع در بیت الشهدای ۱۷۰ شهید شهر بهار، جمع آوری آثار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای فاخری برای نخستین بار در روستای گوگ تپه که یک شهید تقدیم کرده، گرفتن مصاحبه از پیشکسوتان جهاد و شهادت، یادواره شهدای خانگی، محفل انس با قرآن، افتتاح کارگاه‌های تولیدی سفال، سرامیک و... نیز به یاد و نام کنگره ملی ۸ هزار شهید استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان کرد: همچنین به یاد ۱۰ شهید فرمانده در پایگاه‌های مقاومت سالن ورزشی ۹ دی، سالن صالحین آبرومند و گنج تپه را افتتاح کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که در هفته دفاع مقدس به نام و یاد کنگره یک مراسم افتتاحیه برای سالن‌های نیمه‌کاره تکمیل شده ۹ دی لالجین، صالحین آبرومند و صالحین گنج تپه داشته باشیم.

سردار مهدی فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز ضمن عرض خداقوت، بر تهیه مستندات اقدامات اجرایی شده تاکید کرد و از زحمات فرماندار شهرستان بهار و سایر مسؤلین ستاد پشتیبانی تقدیر به عمل آورد.

در پایان جلسه نیز از مدال سر شهید حاج حسین همدانی در فرمانداری بهار رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار