تبریز میزبان بزرگترين نمايشگاه کشاورزي کشور

تبریز- بيست و چهارمين نمايشگاه تخصصي ادوات و ماشين آلات کشاورزي، نهاده ها و تجهيزات آبياري کشور در تبریز میزبان 140 شرکت و واحد توليدي از 18 استان در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تبريز است.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۹۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اين نمايشگاه تا ۱۶ تير ماه و از ساعت ۱۵ الي ۲۱ در سالن هاي پروين اعتصامي و اميرکبير داير است و تجار، بازرگانان و فعالان بخش کشاورزي و علاقمندان مي توانند از آخرين تحولات و فناوري حوزه مايشن آلات کشاورزي در اين محل بازديد کنند.

140 شرکت و واحد توليدي از 18 استان شامل آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، تهران، اصفهان، خراسان رضوي، البرز، همدان، فارس، مازندران، گيلان، گلستان، اردبيل، چهار محال و بختياري، زنجان، خوزستان، کردستان، مرکزي و لرستان دستاوردها و ماشين آلات و تجهيزات خود را در زمينه هاي خوراک دام و طيور، آبزيان، مکمل و داروهاي دامپزشکي، لوازم مرغداري ها و دامداري ها، آبزي پروري، زنبورداري، ادوات کشاورزي و کود به نمايش گذاشته اند.

رئيس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي در آيين افتتاح اين نمايشگاه که با حضور محمد کلامي معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري آذربايجان شرقي انجام پذيرفته بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمايشگاه امسال نيز با هدف ارائه آخرين توليدات و محصولات واحدهاي توليدي، تبادل دانش و اطلاعات بين توليدکنندگان و ايجاد نمايندگي در استان آذربايجان شرقي با سلايق و درخواست‌هاي مصرف کنندگان برپا شده است.

اکبر فتحي اظهار کرد: اين نمايشگاه محلي براي تبادل بيشتر و به نمايش گذاشتن محصولات دانش‌بنيان نيز است که از اهميت بالايي برخوردار است.

وي افزود: سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي از برگزاري اين نمايشگاه ها حمايت مي‌کند و کشاورزان مي‌توانند از اين نمايشگاه به خوبي بهره‌برداري کنند.

فتحي ادامه داد: تلاش کرده‌ايم تا توانمندي‌هاي صادراتي و ظرفيت‌هاي مربوط به ايجاد زنجيره ارزش را در اين نمايشگاه به نمايش بگذاريم تا بازديدکنندگان در جريان ظرفيت‌هاي استان آذربايجان شرقي قرار گيرند.

وي بيان کرد: از آنجاييکه بخش کشاورزي يکي از حوزه هاي توليدي و اقتصادي است و فعالان اين بخش مي توانند در تحقق شعار سال نقش آفرين باشند.

ارسال نظرات