جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد

روز غدیر، راه رسیدن به سعادت و تکمیل دین و چگونه زیستن را معنا داد.

غدیرخم، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است و به حق در این روز مبارک اساس دین ، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا شکل گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۵۰۸۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد در مراسم بزرگ جشن عید غدیر در شهر گوهران با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم گفت .این عید غدیر اثبات ولایت و امامت امیر المؤمنین علی علیه السلام بود. 

 

سرگرد پاسدار حسن پیروی منش گفت:

 عید سعید غدیرخم، عید امامت و ولایت علوی، چراغ هدایت و روشنایی بخش زندگی بشری است . روز غدیر، راه رسیدن به سعادت و تکمیل دین و چگونه زیستن را معنا داد. غدیرخم، نقطه عطف ژرف‌اندیشی پیامبر خاتم (ص) برای قوام جامعه نوپا و نهال دیانتی بود که جامعه مسلمان آن روز را دعوت به عقلانیت، اعتدال و پویایی کرد.

 

حسن پیروی منش افزود: غدیرخم، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است و به حق در این روز مبارک اساس دین ، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا شکل گرفت.

 

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: اینجانب فرارسیدن عید سعید غدیرخم و دهه مبارک ولایت و امامت را خدمت مردم شریف و ولایت مدار شهرستان بشاگرد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام از خداوند منان مسئلت دارم 

ارسال نظرات