خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران در گفتگو با بسیج:

شکل گیری آرایش قدرت فرهنگی جدید با الهام از مکتب غدیر/ ایران در دنیا تبدیل به یک قدرت شده است

کد خبر: ۹۵۲۵۳۸۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

شکل گیری آرایش قدرت فرهنگی جدید با الهام از مکتب غدیر/ ایران در دنیا تبدیل به یک قدرت شده است

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی گفت: غدیر یکی از جلوه‌های جبهه فرهنگی است و آرایش قدرت فرهنگی جدید با الهام از مکتب غدیر در حال شکل‌گیری است.

امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تصریح کرد: حضور بسیجی‌وار مردم در جشن و مهمانی چند کیلومتری غدیر در عصر جمعه و آوردن امکانات مختلف و پذیرائی گسترده مردمی، ریشه در محبت و عشق مردم ایران به حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام دارد.

این فعال عرصه گسترش فرهنگ غدیر افزود: کشور ما کشور امیرالمومنین(ع) و علی علیه السلام، عصاره جمال و صفات حسنای الهی است و مردم ما با عشق و دلی که به حضرت داده‌اند توانستند مشکلات مختلف را پشت سر بگذارند و هم اکنون ایران اسلامی به یک قدرت در دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: مردم ما از صحنه جنگ نظامی به صحنه جنگ فرهنگی قدم گذاشته‌اند و در این میدان، مردم ما بسیج شده‌اند و بسیج ما بسیجی‌تر از سابق شده است و به فضل خدا و با همت و تلاش و ابراز عشق و محبت مردم به همدیگر، یک قدرت فرهنگی جدید در حال آرایش و شکل‌گیری است و انشاءالله با جذب دل مستضعفان، زمینه فرج امام زمان(عج) فراهم خواهد شد.

ت ۸۹۹۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار