مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خبر داد:

آغاز نمایش های خیابانی "گذر هنر" در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش های خیابانی با عنوان "گذر هنر" از روز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ آغاز و در سه شهرستان استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۵۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی افزود: رویداد سراسری نمایش های خیابانی با عنوان "گذر هنر" به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه می پردازد و این برنامه در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت عفاف و حجاب می باشد.

وی بیان کرد: مسئله عفاف و حجاب امروزه از مباحث چالشی جامعه ماست و دشمن در جهت تخریب ذهن جوانان با اولویت از بین بردن حریم عفاف و حجاب نهایت توان و تلاش خود را انجام می دهد.

وی بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی زیست عفیفانه سازمان بسیج هنرمندان استان با همکاری و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در شهرهای یاسوج ، دهدشت ،گچساران و با هدف مقابله با بد پوششی در سطح جامعه توسط هنرمندان خوش ذوق و هم استانی و با گویش محلی اقدام به اجرای نمایش های خیابانی با عنوان گذر هنر خواهد کرد.

وی گفت: اولین نمایش خیابانی با عنوان "شاپرک" به کارگردانی افضل محمدی ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۹ در میدان مرکزی شهر دهدشت اجرا می شود.

جمشیدی افزود: نمایش خیابانی با عنوان " سوغات فرنگ" به کارگردانی فردین یزدانی ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۹ در پارک ولایت و ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۹ در پارک ساحلی  شهر یاسوج اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در شهر گچساران نیز دو اجرای نمایش خیابانی خواهیم داشت افزود: نمایش خیابانی" سوغات فرنگ" به کارگردانی مسلم نارکی روزهای ۲۵ و ۲۷ تیرماه از ساعت ۲۰ شب در میدان لاله شهر گچساران اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد قشرهای مختلف مردم هنر پرور استان را به تماشای نمایش های خیابانی هنرمندان هم استانی دعوت کرد.

آغاز نمایش های خیابانیآغاز نمایش های خیابانیآغاز نمایش های خیابانی

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار