خبرهای داغ:

مراسم جشن عید غدیر در شادگان

مسئول بسیج مساجد و محلات از برگزاری مراسم جشن عید سعید غدیر در روستای آبشار جدید پایگاه مقاومت بسیج اميرالمؤمنين خبرداد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۱۶
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ این مراسم باشکوه در حسینیه الزهرا(س) واقع در آبشار جدید از توابع حوزه والفجر با حضور امام جمعه محترم و فرمانده حوزه والفجر و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد. 

 

 مراسم با مجری شهرستانی آقای محمد حبیبی و سخنران این مراسم امام جمعه محترم شهرستان شادگان و شاعر اهل بیت(ع) آقای مرتضی بچاری با حضور پرشکوه اهالی روستا در این اعیاد بزرگ الهی برگزار شد.

 

پاسدار صالح آلبوغبیش فرمانده حوزه مقاومت بسیج والفجر در پیامی به همین مناسبت ابتدا این عید بزرگ را خدمت  ولی امرمان حضرت صاحب الزمان(عج) و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای (مد) و خانواده های معظم شهدا و همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض نمودند و تصریح کردند، انشاءالله بتوانیم همچون شهدا آنگونه زندگی کنیم که دنیا قربانگاه ما در دفاع از حق باشد.

 

وی درادامه افزود: به همین مناسبت جشنی در روستای آبشار جدید، به همت پایگاه مقاومت بسیج اميرالمؤمنين و دهیاران نهر جدید و نهر حسین با حضور شاعران و مداحان و ذاکرین اهل بیت حضور یافتند و در کنار آن برنامه های شاد و مسابقات فرهنگی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار