معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

زنان افسران جنگ نرم هستند و از بحران‌های اخیر سربلند بیرون آمدند

شریفی گفت: زنان افسران جنگ نرم هستند و از بحران‌های اخیر سربلند بیرون آمدند، ما در نهادهایی که مسئولیت داریم از زنان حمایت خواهیم کرد
کد خبر: ۹۵۲۶۴۸۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رضا شریفی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در همایش عفاف و حجاب و تجلیل از خواهران محجبه ادارات کل استان که با همت سازما بسیج کارمندان در سینما هلال زاهدان برگزار شد، با اشاره به این مطلب که زنان افسران جنگ نرم هستند و از بحران‌های اخیر سربلند بیرون آمدند، ما در نهادهایی که مسئولیت داریم از زنان حمایت خواهیم کرد، گفت:  ما در خصوص حجاب و عفاف مشکل گفتمانی نداریم و در بحث احادیث و روایات و گفتمان مقام معظم رهبری نکات خوبی مطرح شده است.

 وی افزود: معدل استان به لحاظ حجاب معدل خوبی است و به اندازه ای است که می توانیم با اندکی همت دیگر ادعا کنیم سیستان و بلوچستان پایتخت عفاف و حجاب است.

این مسئول ادامه داد: به غیر از یک یا دو شهرستانها در شهرستانهای دیگر گزارش خاصی از بی حجابی نداریم، در حوزه تبیین فرهنگ عفاف و حجاب باید مقداری در رسانه‌ها و فضای مجازی ضریب بدهیم.

وی گفت: حجاب در تراز انقلاب اسلامی باید ظهور و نمودش در دستگاه های اجرایی بیش از گذشته باشد، حتما باید ما مدیران و کارکنان میدانی‌تر عمل کرده و این پرچم و نماد افتخار زن مسلمان ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم.

شریفی بیان کرد: بحث حجاب، بحث تمدنی است، بحث سلیقه ای نیست، در زمینه مهندسی معکوس یکی از ارکان نظام و مزیت های راهبردی نظام بحث حجاب تعریف شده است و سیاست دشمن این است که بر روی موضوعات حجاب و عفاف و فرهنگ سازی کار میکنند و میگویند جامعه ایرانی باید از درون فروپاشی شود.

وی افزود: مصداق واقعی جهاد تبیین این است که جواب دوقطبی شدن و شبهات دشمن را بدهیم، شما با پوشش و عملتان جواب بسیاری از این شبهاتی که دشمن در بین جوانان ایجاد کرده را میدهید.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تکلیف ما اینست که هنرمندانه، محترمانه و دلسوزانه و اغنایی تبیین کنیم، باید به خوبی تبیین کنیم چرا که در یک عرصه و فضای جدید گفتمان نوین اسلامی و تمدن غرب هستیم، شما زنان هدف این غائله زن زندگی آزادی هستید که به جای ریزش، رویش کردید.

وی ادامه داد: دشمن این غائله را رها نمیکند، هرچند ما مقتدر شدیم و آنها توان مقابله با ما را ندارند، امروز از سیم خاردار به موشک نقطه زن رسیدیم، هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری مقتدر شدیم و آنها این را برنمی‌تابند و دوقطبی ایجاد میکنند.

شریفی اضافه کرد: استان با شدت در مسیر توسعه است از شمال تا جنوب استان برخلاف تمام عقب ماندگی ها سرعت قابل ملاحظه ای قرار گرفته و تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی شده است.

وی گفت: نظام حل مسائل استان و تیم کاری استان در حال شکل‌گیری است و قرار است استان به جایگاهی که لازم است برسد.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارهای بزرگی هم در حوزه آب هم در تامین آب پایدار برای استان، پیگیری حقابه، انتقال آب و غیره در حال پیگیری است، در حوزه اشتغال، مرز، معدن کشاورزی و غیره کارهای بزرگی شروع شده و به زودی نتیجه آن را خواهید دید.

وی گفت: در عین این اقدامات شاهد اقدامات تروریستی بودیم، دشمنان توسعه و آبادانی استان را نمی‌خواهند، و تلاش کردند تا استان را امنیتی و ناامن جلوه دهند.

شریفی با تاکید بر اینکه صاحبان تریبون باید مراقب حرف زدن خود باشند، گفت: استان در مسیر توسعه است و باید به جایی که حقش هست، برسد و ما اجازه نخواهیم داد استان را ناامن کنند، تاکید میکنم استان در مسیر توسعه است و نباید ناامنش کنند ما صبرمان حدی دارد و لازم است بعضی مواقع سخت برخورد کنیم.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارهای بزرگی برای پیگیری حق و حقوق و تعیین تکلیف موضوع هشتم مهر انجام شد ه است.

 

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شما 

ارسال نظرات
آخرین اخبار