استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

هدف نهایی دشمن از رواج بی عفتی، انقلاب جنسی است

تبریز- استاد حوزه و دانشگاه تبریز در همایش مدافعان حریم خانواده در جمع مردم میانه، هشدار داد: هدف نهایی دشمن از رواج بی عفتی، انقلاب جنسی است.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۲۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مجتبی نظری با بیان اینکه در دین اسلام خانواده از قداست والایی برخوردار است و مبنای این قداست، حیاست، متذکر شد: حجاب و حیا در هویت ایرانی تجلی دارد و ملت ایران قبل از اسلام هم، بر اصول حجاب تقید داشتند و مطالعه تاریخ به ما نشان می دهد که حتی هزاران سال قبل از اسلام هم ما نمی توانیم آثاری از بی حجابی در جامعه ایرانی مشاهده کنیم.

    وی اظهار داشت: شعار "نه به روسری، نه به حجاب اجباری و امثال اینها" شبهه و شعارهایی است که توسط دشمن تولید شده و جاهلان و احمقان آن را باور کرده و تکرار می کنند.

   حجت الاسلام نظری با بیان اینکه دشمن ماموریت بزرگی را در اتاق های جنگش نوشته و دنبال می کند و سوزاندن قرآن، توهین به مقدسات اسلامی و بی حجاب کردن دختران معصوم، شروعی است برای یک ماموریت بزرگ، هشدار داد: کار دشمن با برداشتن روسری از سر مردم تمام نمی شود و قصه را آنقدر ادامه می دهد تا به هدف نهایی اش که انقلاب جنسی است، دست یابد لذا دختران و زنان مسلمان باید مراقب باشند ناخودآگاه سرباز لشکر دشمن در انقلاب جنسی نباشند.

   استاد حوزه و دانشگاه تبریز با اشاره به اقدامات دشمن در عملیات انقلاب جنسی، تولید الگوهای مبتذلی چون عروسک باربی، نشر فیلم های انحرافی همچون روز ولنتاین، ترویج زوج معنوی، جشن طلاق، جشن سقط جنین، بوسه و بغل رایگان و ... را از جمله برنامه های او برای از بین بردن نهاد خانواده و حیا در جامعه با بهره گیری از نخبگان و سلیبریتی ها عنوان کرد و راه مقابله با این توطئه ها و اهداف دشمن را میراث داری خون شهدا دانست و افزود: میراث شهدا، شجاعت، غیرت، و دفاع از ولی امر و ارزش هاست، شهری که شهدای گلگون کفنی همچون شهدای زینبیه دارد، دختران و مادرانش آواره خیابان ها نمی شوند، آنها باید میراث دار خون شهدا بوده و در دامانشان انسانهایی همچون شهید چمران و شهید سلیمانی، تربیت و پرورش یابند.

   حجت الاسلام نظری تصریح کرد: نظام اسلامی به حد کافی قانون دارد و نیازی به ارائه لوایح مختلف در خصوص حجاب و عفاف در مجلس نداریم، و مصاحبه و حرف از مسئولین، زیاد شنیده ایم اما تنها چیزی که اکنون لازم است این است که مسئولان به جای تریبون داری، وارد میدان عمل شوند.

   آیین گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با عنوان همایش مدافعان حریم خانواده با شرکت هزاران نفر از مردم ولایی و زنان محجبه در میدان معلم میانه برگزار شد.

ارسال نظرات