مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:

عاقبت به خیری شامل کسی خواهد شد که چادر حضرت زهرا (س ) را حفظ کند/اجتماع بزرگ بیش از هزار نفر از مدافعان حریم خانواده در میناب

حجت الاسلام والمسلمین محمد سهرابی: عاقبت به خیری شامل کسی خواهد شد که چادر حضرت زهرا (س ) را حفظ کند
کد خبر: ۹۵۲۶۵۳۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان اجتماع بزرگ حجاب و مدافعان حریم حیا و خانواده با شرکت بیش از هزار نفر از خواهران فاطمی و زینبی شهرستان میناب برگزار گردید.  

حجت الاسلام سهرابی گفت : در جوامع غربی و همچنین سالیان پیش غربگرایان داخلی تزریق و القاء عقب ماندگی و ناتوانی برای زن محجبه رادر افکار عمومی جا انداختند اما در واقع دشمنان کور خواندند و امروز زنان ما در اجتماع ، در جاهای مختلف با تلاش و همت مضاعف ، در حالی که پوشش و حجاب دارند به خوبی کار می کنند . نه اینکه حجاب مانع نیست بلکه باعث پیشرفت شگرفی در این مسیر دارد ، چرا که طمع و چشم آلوده نامحرمان به آنان هرگز دوخته و نزدیک نخواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب ، جلب رضایت خداوند فرمانروایی و تسلط بر نفس را از آثار و برکات حجاب در اجتماع دانست و گفت : فرجام و عاقبت به خیری شامل کسی خواهد شد که چادر حضرت زهرا سلام الله علیها را حفظ کند.

سهرابی افزود : خداوند بانویی را که خود را از هرزگی و بی بندوباری می پوشاند و با حجاب در اجتماع وارد می شود ، مورد رضایت خاص خود قرار داده است و این فرد همواره مشمول هدایت خاص الهی خواهد شد و در زمره صابران قرار خواهد گرفت .

محمد سهرابی جهاد تبیین در ارزش و حفظ چادر وحجاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: در دنیای امروزی دشمنان با ایجاد حدود ۱۶۰ شبکه فارسی زبان در حال توطئه چینی و کمرنگ کردن حجاب و ارزش‌های دینی ما هستند و ما باید شجاعت و شهامت و نجابت خود را نشان بدهیم و در حفظ حجاب و چادر حضرت زهرای مرضیه بیشتر بکوشیم و به دیگران تبیین کنیم و این خود یک جهاد تبیین است.

سرهنگ دوم پاسدار محمد حیدری جانشین سپاه ناحیه میناب نیز حجاب را باعث پاکی و عفت زنان دانست و گفت : حجاب باعث بهبود عزت نفس زنان و ایجاد احساس آرامش و بهبود آسایش خاطر زن می شود. 

گفتنی است نظیر این برنامه در بخش‌ ها و شهرهای مختلف شهرستان میناب در هشتبندی و توکهور و درپهن و سندرک برگزار گردید

ارسال نظرات