اختتامیه جشنواره تابستانه سازمان فرهنگی شهرداری ورامین برگزار می شود

جشنواره تابستانه شهر ورامین که اواخر خردادماه در محلات مختلف شهر ورامین برپا شد در اختتامیه میزبان بمب خنده ایران حسن ریوندی استند اپ کمدین ملی و مطرح صدا و سیما و خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۰۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

مصطفی نظری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:  همچنین بازیگران صدا و سیما نظیر مهدی امینی خواه، کیانوش گرامی و اسدالله یکتا مهمان این ویژه برنامه خواهند بود.

مصطفی نظری خاطرنشان کرد: در بخش کودک و نوجوان نیز این برنامه میزبان گروه محبوب فیتیله ها خواهد بود و حسن ختام برنامه آیتم های مذهبی بوده و دل ها روانه مشهد الرضا خواهد شد.

نظری اظهار داشت: اختتامیه جشنواره تابستانه جمعه ۲۳ تیرماه از ساعت ۲٠ در میدان مادر جنب بوستان جوان پشت مسجد جامع اجرا می شود.

مصطفی نظری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین گفت: درصدد بودیم این مراسم یکی از بزرگترین جشن های تابستانه تاریخ شهر ورامین باشد و امیدواریم بتوانیم دل مردم را شاد کرده و باعث ترویج امید، شور و نشاط و اشتیاق در شهر ورامین شویم.

وی افزود: جشنواره تابستانه ورامین حاصل تلاش بی وقفه و شبانه روزی مجموعه همکاران و نیروهای پرتلاش سازمان است که بی منت و بی ادعا دو ماه بسیار سنگین از لحاظ پیک برنامه ای را گذارندند  که جا دارد از یکایک عزیزان تقدیر و تشکر نمایم، این جشن ها حاصل یک کار گروهی و تیمی بوده و از زحمات رئیس و اعضای شورای تامین شهرستان، سپاه، بسیج، ناجا و نیروهای امنیتی و انتظامی نیز کمال تشکر و قدردانی را داریم.

نظری در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از سید رضا احمدی رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی و علیرضا مومنی شهردار محترم، گفت: تمامی برنامه ها با هدف آموزش شهروندی و افزایش شور و نشاط برپا شده و تاکیدات نمایندگان محترم مردم در شورای شهر و شهردار نیز در این راستا بوده و امیدواریم توانسته باشیم در این مدت که اعیاد را هم داشتیم لحظات خوبی را برای مردم رقم زده باشیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار