خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

حل مشکل راه های ارتباطی روستاها به همت جهادگران بسیج سازندگی استان قزوین

سرهنگ صادقپور عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با حضور جهادگران پرتلاش خود، در پویشی بزرگ اقدام به رفع مشکلات روستاهای استان از جمله معضلات راه روستایی نموده است که اجرای مرحله بتن ریزی دال پل ورودی روستای ساغران سفلی از این نمونه است.
کد خبر: ۹۵۲۶۷۸۴
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، یکی از معضلات بزرگ روستاها،راه ارتباطی با مراکز شهری است که این معضل به تنهایی مشکلات عدیده ای را برای روستاییان ایجاد کرده است.

از معضلات عدم دسترسی به راه های ارتباطی روستاییان می توان به جمع آوری و فروش محصولات کشاورزان در فصل برداشت محصول اشاره کرد که گاهی این امر موجب آسیب و ضرر به کشاورزان می شود. 

سرهنگ مهدی صادقپور در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به معضلات عدم دسترسی روستاییان به راه های ارتباطی با مراکز شهری و فروش بیان کرد: بسیج سازندگی در راستای رفع معضلات روستاهای استان، اقدام به ساخت و بازسازی راه های روستایی نموده است.

وی گفت: این اقدام جهادگران بسیج سازندگی در حالی است که برخی مسیرهای روشنایی بسیار صعب العبور بوده و شرایط و توان خاصی را برای ساخت و بازسازی مسیرهای روستایی می طلبد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به ساخت مسیر ورودی روستای شاعران سفلی اظهار کرد: به همت جهادگران و متخصصین سازمان بسیج سازندگی استان قزوین مرحله بتن ریزی دال پل ورودی روستای ساغران سفلی انجام شد.

وی افزود: با پایان این مرحله از عملیات اجرایی پروژه، پیشرفت فیزیکی این پل به ۸۰ درصد رسیده است.

سرهنگ صادقپور در پایان عنوان کرد: با اتمام این پروژه و بهره برداری از آن، مشکل تردد اهالی روستای ساغران سفلی در تمامی فصل های سال مرتفع خواهد شد و پیش بینی می شود با رعایت نکات ایمنی، تایید مشاوران، مهندسین و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این پروژه در ۳۰ روز کاری آینده به پایان برسد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار