خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان:

توجه به حجاب از ضروریات جامعه است

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: توجه به حجاب از ضروریات جامعه است که باید همه مردم نسبت به این موضوع حساس باشند.
کد خبر: ۹۵۲۶۸۳۲
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: توجه به حجاب از ضروریات جامعه است که باید همه مردم نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان همه توان خود را به کار بسته‌اند و هدفشان نابودی خانواده‌ها است و نباید در این مورد غافل بود و لازمه این کار فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده‌ها باید تقویت شود در غیر این صورت مهم‌ترین پیامد بی حجابی سست شدن بنیان خانواده است، بنابراین هر چیزی را که باعث متلاشی شدن خانواده‌ها از هم می‌شود باید پیگیری  کرد.

وی بیان کرد: بیش از ۳۰ برنامه در  هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان برگزار شد که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقه نقاشی، عکس از من و عروسک محجبه من، پویش من حجاب را دوست دارم، برگزاری نمایشگاه البسه حجاب در نمایشگاه بین المللی و گنج نامه اشاره کرد.

اکبری با اشاره به برگزاری نشست تربیتی، اخلاقی  در همه پایگاه‌ها عنوان کرد: تقدیر از جوانان محجبه، برگزاری پیاده روی توسط پایگاه‌ها، حلقه صالحین با موضوع عفاف و حجاب، همایش مادران علوی، اهدای گل و بسته‌های فرهنگی به محجبه‌ها و برگزاری اردوی یک روزه توسط پایگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است که انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار