خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج "شهید ابراهیم هادی" روستای چاهداشی در گفتگو با "بسیج":

گره گشایی از کار مردم روستای چاهداشی شهرستان نهبندان در طرح تحقق محله اسلامی بسیج

قاسمی، از راه یابی پایگاه مقاومت بسیج "شهید ابراهیم هادی" روستای چاهداشی شهرستان نهبندان به نمایشگاه کشوری محله‌های اسلامی خبر داد و گفت: در طرح تحقق محله اسلامی به دنبال گره گشایی از کار مردم روستا هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۲۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

محمد قاسمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج "شهید ابراهیم هادی" روستای چاهداشی شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از راه یابی پایگاه مقاومت بسیج "شهید ابراهیم هادی" به عنوان قرارگاه منتخب تحول محله اسلامی به نمایشگاه کشوری محله‌های اسلامی خبر داد و گفت: در طرح تحقق محله اسلامی به دنبال گره گشایی از کار مردم روستای چاهداشی نهبندان هستیم.

وی بیان کرد: بعد از دریافت ابلاغ طرح تحقق محله اسلامی، در مرحله اول شورای تحقق محله اسلامی را با برگزاری جلسات متعدد با متولیان امر با حضور مسئولین بخش، معتمدین، متنفذین و نخبگان محل تشکیل دادیم، در مرحله دوم گفتمان سازی این طرح را دنبال کردیم و سپس نظام مسائل محله احصاء و تدوین شد و در نهایت کارگروه‌های مربوطه به منظور رفع مشکلات محل شکل گرفت.

قاسمی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا با حضور سخنرانان برجسته کشوری و استانی، برگزاری میز‌های خدمت متعدد با حضور مسئولین شهرستان و مدیران استان، برگزاری جشن‌های ازدواج آسان، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، برپایی هیئت‌های مذهبی خواهران و برادران و حلقه‌های صالحین هفتگی، برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق محله اسلامی در یک سال اخیر در روستای چاهداشی بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیم هادی روستای چاهداشی با اشاره به حضور و فعالیت هزار و ۵۰۰ بسیجی در سطح این محله، گفت: در حال حاضر بیش از هزار و ۱۰۰ خانوار روستای چاهداشی از خدمات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، اشتغالزایی بسیج و سپاه بهره‌مند شدند.

وی مطرح کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی، مسابقات و برنامه‌های متنوع ورزشی و تفریحی در کنار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای اهالی این روستا برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

قاسمی اظهار داشت: امیدواریم، بتوانیم با توفیق الهی جهت کادرسازی جهت تحقق تمدن نوین‌اسلامی و زمینه سازی ظهور یگانه منجی عالم بشریت بیش از پیش فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار