مسئول معاونت سیاسی سپاه عاشورا:

هدف دشمن تلاش برای ناامیدی مردم است

تبریز- مسئول معاونت سیاسی سپاه عاشورا گفت: همه تلاش دشمنان نظام اسلامی، ناامید کردن مردم است تا ملت نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی بی تفاوت باشند.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۵۷
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد قهرمانی در جمع کارکنان سپاه ویژه تبریز افزود: دشمن یک جنگ ترکیبی بر علیه ما شروع شده است و این موضوع در قضیه اغتشاشات پاییز 1401 کاملا مشهود بود.

وی افزود:  دشمنان بعد از شکست های پی در پی و به نتیجه مطلوب نرسیدن پیگیر یک سناریوی دیگری هستند که در این سناریو قصد دارند، نخبگان و افراد مطرح در هر حوزه را به خدمت بگیرند تا به تَبَع آن اکثریت مردم همسو با اهداف شوم آن ها باشد.

قهرمانی تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آینده با قدرتمندی ایران اسلامی است و در این مسیر همه باید متحد و گوش به فرمان ولایت باشیم.
وی با اشاره به نقشه های دشمنان بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا مبادا موازنه قدرت از غرب به شرق انتقال یابد به همین خاطر سعی می کند کشورهای همسایه ایران اسلامی را محلی ناامن برای ایران کند که یکی از نمونه های آن کشور آذربایجان است.
قهرمانی با اشاره به موضع گیری روسیه در قبال جزایر سه گانه اظهار کرد: کشورها براساس منافع خود موضع گیری می کنند، روابط ما با روسیه در قبال دشمن واحد بنام آمریکا یک تصمیم گیری بر اساس مصالح و اهداف کلان ماست و این هرگز به معنای عدول از آرمان هایمان نیست.

ارسال نظرات