خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

نقطه آغاز تهاجم فرهنگی بی تفاوتی نسبت به فرهنگ حجاب و عفاف است

سرهنگ کوچکخانی گفت: زمانی که یک جوان نسبت به حجاب و عفاف بی‌تفاوت می‌شود و از معنویت و تعهد نسبت به جامعه فاصله می‌گیرد، درواقع راه را برای تسلط دشمن هموار ساخته است و اینجاست که تهاجم فرهنگی در جامعه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۴۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، علی کوچکخانی در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان ناحیه آوج با اشاره به جایگاه مهم عفاف و حجاب در جامعه گفت: بایستی بپذیریم حریم عفاف و حجاب در جامعه باید جدی گرفته شود و اگر حریم اجتماعی افراد خدشه‌دار شود مانع حرکت درست به سمت افق‌های فرهنگی خواهد شد.

وی با تأکید بر رعایت حفظ عفاف و حجاب و تأثیرگذاری این موضوع در جامعه بیان کرد: برترین و بهترین راه حفظ پاکدامنی، رعایت حجاب است باید توجه داشت دشمن با تخریب افکار عمومی قصد برهم زدن تعادل و آرامش خانواده‌ها را دارد،در این زمینه شاهد تأثیرمخرب ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی درهم‌شکنی بنیان خانواده هستیم وآسیب‌هایی که به بی بندوباری در جامعه منجر می‌شود نشأت گرفته از این موضوع است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مردم جامعه تأثیرپذیری از فرهنگ غرب را سریع دنبال می‌کنند، اظهار کرد: نادیده گرفتن فرهنگ عفاف و حجاب یک نگاه فرهنگی مخرب است و هجوم این فکر نادرست در بین آحاد جامعه می‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه اساسی وارد کند و انسان را از انتخاب مسیر درست باز دارد و در کنار تقید و تعصب اسلامی بی‌غیرتی و بی‌تفاوتی را در جامعه حکم فرما سازد.

علی کوچکخانی در ادامه افزود: فتنه انگیزی دشمن در فرهنگ اسلامی فعالیت نهاد‌های تأثیرگذار در امر ترویج عفاف و حجاب را کمرنگ می‌کند و به نحوی درترغیب مردم به استفاده از رسانه و برنامه‌های ضد فرهنگی طوری به ایفای نقش می‌پردازد که مردم و جامعه را نسبت به  مهم بودن موضوع امربه معروف و نهی از منکر دچار بی‌اعتمادی کرده و اهمیت عفاف و حجاب زن که سرمایه اصلی عفت و حیا است را به بی‌تفاوتی می‌کشد و از مسیر اصلی دور می‌سازد.

کوچکخانی عنوان کرد: وظیفه عموم مردم و همه دستگا‌های اجرایی اعم از دولتی و غیردولتی آگاهی بخشی و حفظ ارزش‌های والای زنان در جامعه است، در طول تاریخ حجاب مانع فساد و تباهی زن بوده و هرجامعه‌ای که از حجاب فاصله گرفته خود به خود پاکدامنی از آن رخت بربسته است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها