فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودان

سرکشی و دیدار فرمانده سپاه ناحیه رودان با جمعی از وابستگان سپاه و پیشکسوتان دفاع مقدس رودان

فرمانده سپاه ناحیه رودان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول کانون پیشکسوتان و وابستگان سپاه شهرستان رودان با حضور در منازل جمعی از پیشکسوتان سپاه با آنها دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۹۵۲۷۳۱۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

سرکشی و دیدار فرمانده سپاه ناحیه رودان با جمعی از وابستگان سپاه و پیشکسوتان دفاع مقدس رودان 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ عصر دیروز فرمانده سپاه ناحیه رودان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول کانون پیشکسوتان و وابستگان سپاه شهرستان رودان با حضور در منازل جمعی از پیشکسوتان سپاه با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گفته علی فرج زاده مسئول کانون پیشکسوتان و وابستگان سپاه شهرستان رودان این دیدار در راستای تکریم بازنشستگان و خانواده های محترمشان انجام شده است .

 

فرج زاده ادامه داد: کانون پیشکسوتان و وابستگان سپاه شهرستان رودان برای رفاه حال پیشکسوتان خدماتی را درطول سال ارائه می دهد که صدور و تعویض دفترچه بیمه، دیدار با خانواده های سرکشی ازبیماران، پرداخت وام ضروری ، صدور بیمه نامه خودرو ، دریافت نسخه های پزشکی و ثبت در سامانه جهت وصول هزینه ، صدور فیش حقوقی ، برپایی میزخدمت با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و اعزام پیشکسوتان به مشهد مقدس از اهم خدمات ارائه شده می باشد .

 

گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه رودان با وابستگان سپاه آقایان محمد میرزایی ،بابک نظری و آزاده و جانباز حیدر سودزاده دیدار و از آنها تجلیل کرد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار