خبرهای داغ:

سپاه مکتبی که براساس آموزه ها و باورهای قرآنی شکل می گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان؛سپاه مجموعه مکتبی است که براساس باورهای قرآن وآموزه‌های قرآنی شکل میگیرد به همین خاطر به حفظ و گسترش فرهنگ بر اساس این کتاب آسمانی اهمیت ویژه می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۲۷۵۹۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم افتتاحییه بیست دومین دوره مسابقات نیمه‌نهایی قرآن خواهران شاغل در سپاه خوزستان گفت: سپاه مجموعه مکتبی است که بر اساس باورهای قرآن و آموزه‌های قرآنی شکل میگیرد به همین خاطر به حفظ و گسترش فرهنگ بر اساس این کتاب آسمانی اهمیت ویژه می‌دهد.

 

او با اشاره به سخن نبی اکرم (ص)  در خصوص آنکه «هرگاه فتنه ها و گرفتاری ها مانند شب ظلمانی شد بر شما باد که تمسک به قرآن بجویید» افزود: از همین رو قرارگاه نور قرآنی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تلاش های خود را طی چند سال گذشته به منظور گسترش فرهنگ قرآنی افزایش داده است.

 

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: قرارگاه قرآنی نور سپاه حضرت ولیعصر رتبه برتر را در کشور کسب کرده و امسال نیز با توجه به استقبالی که قرآن آموزان داشتند انتظار می‌رود که رشد بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان مسابقات برگزار شده را در رشته های حفظ ،قرائت و مفاهیم قرآن دانست که ۱۴۰ نفر از خواهران شرکت کردند ضمن آنکه سپاه نیز همیشه پیش قدم بوده و جایگاه رفیعی در خصوص معارف قرآنی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار