بازدید سرلشکر باقری از یگان‌های مکانیزه سپاه در شبستر

تبریز- رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز از یگان‌های مکانیزه سپاه در شهرستان شبستر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۲۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرلشکر محمد باقری‌ پدر این بازدید گفت: امروز توفیق شد در روز دوم سفر به تبریز و آذربایجان شرقی، به تیپ حضرت امام زمان (عج) در شبستر بیاییم که جزو تیپ‌های برتر و موفق نیروی زمینی سپاه از جهت توانمندی زرهی و مکانیزه، تحرک و کارآمدی است.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم که نیروی زمینی سپاه روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و در اوج آمادگی به سر می‌برد و در زمینه مأموریت‌های واگذاری در شمال غرب، جنوب شرق و سایر مرزهای کشور، اقدامات برون‌مرزی و... تجربه‌های موفقی دارد و از جهت دانش، مهارت و تجهیزات جزو برترین‌های منطقه غرب آسیا‌ست و خداوند را بابت همه این نعمت‌ها شکر می‌کنیم و ان‌شاءالله روزبه‌روز هم شاهد پیشرفت بیشتر دوستان خواهیم بود.

سرلشکر باقری در پاسخ به اینکه آیا دشمن می‌تواند حتی فکر تجاوز به کشورمان را داشته باشد یا خیر خاطرنشان کرد: چند سال است که دشمن دیگر حرف از گزینه نظامی نمی‌زند. به خصوص در جنگ زمینی، جمع‌بندی استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی این است که نبرد زمینی با جمهوری اسلامی جز شکست و آسیب، اثر و نتیجه‌ای ندارد. لذا در این خصوص کاملاً تجدیدنظر کرده‌اند.

وی اظهارداشت: ما به بازدارندگی پایدار و کارآمدی رسیده‌ایم که دائماً هم آن را رصد و مراقبت می‌کنیم. دشمنان را هم زیر نظر داریم و سعی می‌کنیم هر کاستی که وجود داشته باشد را جبران کنیم تا این بازدارندگی پایداری مداوم داشته باشد.

ارسال نظرات